Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Perec (túrós).... + aprók

2012.10.21. 15:20 | margit2 | 4 komment

   

.

Mivel ma nem kellett levest főzni, mert tegnapról maradt bableves, csak tésztát főztem ki, aztán daráltam mákot és diót... Így mindenki tudott választani...    Volt időm még délelőtt dupla adag túrós perecet is sütni. Még  a kieső kis darabkákat is megsütöttem külön  egy tepsiben, az mindig nagyon kapós! 

A receptje megtalálható itt:  ..... Perec (túrós!)

.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr656030775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2012.10.22. 21:05:18

...nagyon formás...én még túróval sosem sütöttem, de tavaly kaptam egy ilyen kiszúrót, és elég macera volt vele dolgozni...sőt nem is volt valami jó tészta receptem, és beragadt állandóan...ez nem ragadt kiszúrás közben ?

margit2 2012.10.22. 21:18:15

Ez nagyon finom recept, de nem olcsó... Ki kell tapasztalni a használatát a kiszúrónak, kicsit macerás, de amikor van kedvem foglalkozni vele... akkor rákészülök. Lisztbe időnként belerakom, úgy nem ragad, és az ujjaimmal is besegítek, hogy kipotyogjanak azok a kis tészták. Azokat külön megsütöm, mert nagyon szeretik itthon! %razz%

marisom 2012.10.24. 07:28:45

Gusztusos, nekem is van ilyen kiszúrom, de leszoktam róla, valahogy én is macerásnak találtam, de lehet idővel ez is előkerül.

margit2 2012.10.24. 08:17:16

Igazad van, de mindig úgy örülnek, ha végre rászánom magamat a sütésére...%wink%
süti beállítások módosítása