Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gofri zabliszttel...

2014.07.08. 11:44 | margit2 | 5 komment

 

A hétvégén én is kipróbáltam a gofrikat zabliszttel. Nálunk ez nagy sikert aratott. Még másnap is szívesen ettük. Én most szilvalekvárral, a fiam pedig nutellával is kenegette, szeletekként, összehajtogatva. Megígértem, hogy gyakrabban lesz ez is. :-)

A receptje megtalálható itt a berakott link alján:  .... Gofri

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr526484413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.07.09. 07:22:51

Nagyon jól néz ki, de nekem nincs gofrisütőm, így csak palacsintát esetleg dorkedlit süthetek. Zablisztet eddig sosem használtam, és nem is tudom milyen lehet az íze, de a lányomnak majd megmutatom, elmesélem mit találtam itt, mert ő mostanában gluténmentes kenyeret süt, kukorica vagy rizslisztből.
A zabliszt is gluténmentes?

margit2 2014.07.09. 07:53:35

@Amerika24:
Nekem ízlik a zabliszttel készült... bár nem olcsó liszt, de ha ilyen előnyös, veszek azért néha... A Metróban 515,-Ft/kg-ért vettünk a múltkor...

"a zab nem tartalmaz glutént," Itt olvashatsz is róla: www.femina.hu/egeszseg/zab_glutenmentes_e

margit2 2014.07.09. 07:55:24

@Amerika24:
Ja és mi az a dorkedli, hogyan csinálod?

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.07.10. 22:19:50

A dorkedli nem más , mint a lábatlan...palacsinta tészta, pici élesztővel, és én teszek mindkettőbe buborékos ásványvizet, a dorkedlit hagyom kelni egy kicsit, kis köröket sütök, majd lekvárral összeragasztok kettőt.

Köszönöm a címet,átküldöm a lányomnak, ő most ilyen liszteket használ.

margit2 2014.07.11. 08:37:16

@Amerika24:
Ja, akkor már tudom! Csak más néven hallottam először a fórumomban... Akkor ki is próbáltam. Tényleg finom! :-) .. én egy kis kávéskanál szódabikarbónát szoktam tenni ... a palacsinta tésztába is! :-)

A tegnap sütött barackos sütim sokkal finomabb lett, ezt a férjem is megállapította! Na és zabliszttel sütöttem most, írtam is este.
A lányodnak is jó sütögetés kívánok a zabliszttel is! :-)
süti beállítások módosítása