Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sárgabarack lekvár...

2014.07.17. 21:35 | margit2 | 4 komment

Na itt vannak a sárgabaracklekvárok... Szépen kihűltek mára a száraz dunsztban... Lefotóztam, mielőtt a címkéket ráragasztottam, majd a helyükre kerültek a spejzban.  Most már csak annyi barack van, hogy turmixot csináljunk, esetleg holnap még megsütöm a kókuszos barackos sütit, mert nagy keletje volt mindkét alkalommal.  :-)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr186517869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2014.07.17. 22:34:37

Nagyon sok szép lekvárt főztél. Nekem vásárolni kellett a barackot, így egy kissé drága, de kell. Néhány éve túlterhelte magát a fánk és a csemete még nem ad befőzésre való mennyiséget.

margit2 2014.07.18. 07:52:23

@greenfo:
Nekünk már 3 fa tönkrement az évek során... Most végre ez a 4. elkezdett teremni... Szerintem most van a legjobb formájában, igazán bőségesen termett az idén. Anyósom is tudott átvinni pár vödörrel.... Meg mi is eszegettük, és főleg a turmix nagyon finom volt. Sütiket is sütöttem. Még ma is akarok utoljára az idén belőle a friss barackból... Mert fagyasztani nem érdemes a barackot, összelottyad, ha elővesszük.. Talán az is csak turmixnak lenne jó, de úgy már nem olyan, mint a frissből...
Persze, amikor nem volt termés, mi is vettük a lekvárnak valót... Majd beindul nálatok is a termés, aztán boldogan főzheted Te is! :-)

cincike1 · http://cinci.blog.hu/ 2014.07.18. 10:32:55

Nagyon szépek.....és milyen finom!!!!

margit2 2014.07.18. 14:48:58

Köszi! .. Valóban ez a lekvár a legkapósabb nálunk is! :-)
süti beállítások módosítása