Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sárgabarack turmix....

2014.07.18. 15:45 | margit2 | 2 komment

Az idén nem panaszkodhattunk, elég gyakran csináltam... Most is szedtem össze még, mert már nagyon kevés van a fán, és potyog is rendesen... Na meg éppen jól beborult az ég, és már dörög is az ég... Ha nagy vihar lesz, semmi sem marad már a fán... De ez most nagyon jól esett hideg tejjel!  :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr656521301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitypangoss · http://kataablog.blog.hu/ 2014.07.18. 21:22:59

imádom a turmixokat! :) ma meggyeset ittam

margit2 2014.07.19. 06:47:50

@pitypangoss:
Én is nagyon szeretem. Főleg ilyenkor jól esik jó hidegen! A meggyest is nagyon nagyon szívesen iszom... Sőt abból még mártást is akár hidegen nyáron a hús mellé! :-)
süti beállítások módosítása