Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Piramis tojás nélkül....

2014.09.13. 14:30 | margit2 | 6 komment

Tegnap estére már vártam a fiamékat Pestről... A takarításon túl voltam, szépen előre beterveztem a főzést és a sütést is... Igaz, hogy tegnapra kaptunk az áramszolgáltatótól értesítést, hogy 14 órától 16-ig nem lesz áram... Én ezt be is kalkuláltam... De már sajnos 10 órakor kikapcsolták az áramot, így nem tudtam megsütni, amit szerettem volna... Azért, hogy legyen legalább valami édes, összegyúrtam ezt a tojás nélküli piramis tésztát... Viszont én szoktam beletenni őrölt lenmagot is, azt most nem állt módomban a villany nélkül... Ezért helyette finom, apró zabpelyhet tettem bele.  A krémet meg tudtam csinálni, mert a gáz az nem volt elzárva szerencsére!  ...  most a krémbe mindegyik piramisnál aszalt tőzegáfonyát tettem. Igazán finom lett így is!

A receptje megtalálható itt:   ... Piramis tojás nélkül

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr356694575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2014.09.14. 17:10:08

Én ajándékba kaptam egy esztergált formát már több, mint 20 éve, de még sosem készítette ilyen piramist. A recepted alapján elkészítem majd.

margit2 2014.09.14. 17:56:26

@greenfo:
Csak arra vigyázzál, hogy amikor az elsőt akarod készíteni, akkor kókuszreszelékkel jól szórjad be a formát belül, mert különben beleragad! ... Aztán már menni fog! :-)

bernindszeg@vipmail.hu 2014.09.15. 16:32:19

Szia Margit

Rég jártam nálad, már megint nagyon guszta sütit csináltál, annyira jól néz ki. Kedvet kaptam leugrok a cukrászdába sütit venni.

Berlinbe minden rendben van , itt az ősz, itt van újra sojnos. Sok a munkám , megin sajnos.
1 het voltam otthon lagziztunk egyet, kemény 3 napot voltam otthon : jöttem mentem. Lehet, hogy karácsonykor tudok már csak legközelebb hazamenni. De anyumék jönnek, szóval találkozunk az otthoniakka!

Ha lesz időm akkor olvaslak!

Remélem jól vagy!

Doktonéni Berlinből

margit2 2014.09.15. 17:50:01

@bernindszeg@vipmail.hu:
Szia Doktornéni!
Örülök, hogy pörög az életed, nincs idő az unatkozásra... Azért a szüleiddel is tudsz még karácsony előtt is találkozni.. Ugye milyen gyorsan szalad az idő, ha jól érzed magadat! :-)
Köszi, én is megvagyok, unatkozni nem érek rá.. Nekünk elég nagy a kertünk, és bizony munka van benne még rendesen.... Csak már ez az esős idő múlna el...
Én is átnézek Hozzád, télen majd nekem is több időm lesz talán...

Aloha3 2014.09.15. 19:10:46

Ismét milyen finomság készült nálad! Ügyesen megoldottad, ha már az áram kimarad, de az édesség nem marad el! :-)
További szép napot, és hetet kívánok!:-)

margit2 2014.09.15. 20:53:51

@Aloha3:
Köszi! :-)
Azért szerencsémre volt egy tányér almás pite is ami előző napról maradt... az is jól jött!... Aztán szombaton reggel pedig kisütöttem 1 adag túrós pogit, amit még péntek este összegyúrtam... kicsit kevésnek találtam a pogit, ezért míg a leves főtt, a kenyérsütőgépembe dagasztattam egy adag sós sütit a sajtos rúd receptjéből. Ezután már nem volt hiány a sütikből...
süti beállítások módosítása