Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Fügebor házilag...

2014.10.08. 17:34 | margit2 | 6 komment

Még érik a füge.  Az idén kedvező volt az időjárás neki... Tegnap megnéztem a kertben a fügebokrokat.  A fügebor is elkészült. Már pár évig nem sikerült készíteni, de a hétvégén már tesztelhettük is az ideit. 

Így készült:   ... Fügebor házilag

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr996771797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2014.10.08. 23:33:43

Nagyon szép a gyümölcs, és a leve is! Van egy kicsi füge bokrunk. az egyik vőm Édesapja ültette, és vagy 10 szem van rajta, de még kemény és zöld. Szerintem át kellene ültetni valami naposabb helyre, míg nem késő. Ígéretes az a bor!

margit2 2014.10.09. 08:48:08

@greenfo: Köszi! :-)
Valóban a füge a napos, védett helyet szereti! ... Az átültetéssel igyekezni kell, mert ha már idősebb, akkor nehezebben marad meg átültetés után...

greenfo 2014.10.09. 20:31:44

No, Margitka, ez most sem nagyon jó! A képek nem látszanak. A fügebor receptje tetszik, remélem néhány év múlva mi is készíthetünk.

margit2 2014.10.10. 07:28:44

@greenfo:
Szia! Nem tudom mi a gond, én látom a képeket, és mástól is kérdeztem, ő is látja...
Biztos erősödik majd a füge, és ha kellő napfény és meleg is lesz az esőzés mellett, akkor lesz majd valamikor borotok is! :-)

Aloha3 2014.10.13. 18:37:36

Én látom a képet! :-)
Biztos finom a fügebor, még nem ittam sosem. Fügelekvárt kaptam a múlt évben ajándékba, nagyon finom volt! :-)
további szép estét, jó hetet kívánok Margitka!

margit2 2014.10.13. 19:51:45

@Aloha3:
Én viszont eddig csak frissen, és aszalva ettem fügét. Lekvárt még nem főztem belőle, annyi nem termett, hogy azzal a kevéssel főzzek.... Igaz, hogy bort is csak most csináltunk másodszor. Nekem ízlik. :-)
Köszi, ma jöttünk haza Zalakarosról... Péntektől eddig voltunk, kihasználtuk a jó időt! .... Holnap már a kertben lesz bőven teendő...
süti beállítások módosítása