Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sós süti...

2014.10.15. 15:25 | margit2 | 6 komment

Ma már megkívántunk egy kis sós sütit is... A múlt héten is sütöttem almás pitét, és a hétvégére egy jó nagy adag sült túrógombócot is csináltam pudinggal... Na jó még sütöttem olajban sült krumplis pogácsát is... ami ugye sós... De tegnap is már kakaós ostyát vettem elő nassolni... Én viszont kimondottan sósra vágytam. Ezért is csináltam ezt a gyorsan elkészíthető, és finom sütit. Igaz, hogy most 5 dkg teljes kiőrlésű rozslisztet is tettem a tésztájába, és a tejföl helyett már megsűrűsödött tejszínnel gyúrtam össze... ettől csak puhább lett!  :-)

A receptje megtalálható itt:    ... Sós süti

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr156795371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2014.10.15. 19:42:05

Olyan szépen vezeted be, hogy kedvet csinálsz hozzá!

margit2 2014.10.15. 20:02:58

@greenfo:
Aranyos ez a megjegyzésed!... de hidd el, hogy érdemes is kipróbálni! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.10.16. 19:11:34

Mostanában csak édeseket sütöttem , és nem is tudom hogy mért. Ideje lesz valami sósat készítenem, és ez a sós süti nagyon egyszerűnek tűnik.
Szép pirosra megsült , nagyon guszta.

margit2 2014.10.16. 19:24:13

@Amerika24:
Én szeretem a sós sütiket!... Sőt már talán egy kicsit én is elsokalltam az édeseket, mert a fiam is sós sütit kért már a hétvégén is! :-)
Különben ezt akkor sütöm, ha sietni kell... Csak kb. 40 percet pihentettem a hűtőben, az 1 óra helyett, de frissen főleg isteni finom volt... Maradt belőle mára is, kicsit omlós, de tényleg nagyon finom! Ja és egy kevés reszelt trappista sajtos is gyúrtam a tésztájába... ez ugyan nincs benne a receptben, anélkül is finom ... persze nem rontotta el a sajt! :-)

Aloha3 2014.10.20. 12:43:03

Nagyon köszi ezt a finom és könnyű sós süti receptet! A hosszú hétvégén biztos fogok sütni ilyet! :-)
további szép napot, jó hetet kívánok Neked Margitka! :-)

margit2 2014.10.20. 18:26:58

@Aloha3:
Köszi! Remélem, hogy ízlik majd! .
Nektek is További kellemes napokat! :-)
süti beállítások módosítása