Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túrós pogácsa és somlói galuska...

2014.10.22. 15:43 | margit2 | 4 komment

A túrós pogácsa olyan nagy kedvenc lett nálunk, ha összejön a család, bizony nem hagyhatom ki a megsütését. Na és úgy döntöttem, hogy azért édesnek is kell lennie... Ezért megcsináltam a somlói galuskát most is. Jó nagy jénai tálba készítettem. Na ez az, ami tejszínhabbal elmaradhatatlan időnként... Aztán az elkészítése sem bonyolult ráadásul! 

A receptek megtalálhatóak itt:  : ... Túrós pogácsa   ... Somlói galuska

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr136817351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2014.10.22. 20:54:19

Még sohasem csináltam somlói galuskát. Viszem, és a hétvégén megpróbálom. Ha csak fele ilyen szép lesz, már elégedett leszek. Köszönöm!

margit2 2014.10.23. 07:47:47

@greenfo:
Ez az egyszerűsített formája ám, de nekünk nagyon ízlik így is! Itt nem a szépség a fontos, hanem, hogy másnapra milyen finoman összeérnek az ízek benne! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.10.23. 11:47:39

Nagyon gusztusos mindkettő, és bizony nem is tudom mikor csináltam utoljára somlóit. Igaz, én nem így készítem, de a belevalók ugyan ezek.
Nálunk karácsony táján mindig időszerű, mert hatalmas adag, és a tejszín -csokiöntet annyira ünnepélyessé teszi.

margit2 2014.10.23. 15:37:44

@Amerika24:
Na igen, én is hallottam hogy másként is készítik, sőt ettem már vendéglátóhelyen nagyon finomat is... De én így leegyszerűsítve is nagyon szeretem... Egy időben gyakrabban elkészítettem. De ünnepkor valóban szinte sosem hiányzott nálunk.. Talán az idén is így lesz! :-)
süti beállítások módosítása