Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almatorta...

2014.10.31. 08:58 | margit2 | 6 komment

A hét elején sütöttem, de már pár éve valahogy kimaradt... mivel kevés volt az almán... Az idén van bőven, de rengeteg a lehullott, amit igyekszem felhasználni, hogy ne sok dobódjon el. Tegnap délben elfogyott, ezért este újat sütöttem!  :-)

A receptje megtalálható itt:   ... Almatorta

Na és tegnap olyan finomra sikerült az almaszósz is, amit csirkemellhez köles és hajdinakörethez készítettem, hogy a hétvégén annak is ismétlése lesz.

Így készítem:  ... Almaszósz

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr396850293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2014.10.31. 13:38:18

El is hiszem, hogy gyorsan elfogyott. Megnéztem a receptet, ez is egy könnyen és gyorsan elkészíthető. Köszi a receptet Margitka!
További sok szépet mára is!:-)

margit2 2014.10.31. 17:52:52

@Aloha3:
Köszi! :-) Igen, szerintem érdemes ezt is elkészíteni.. Már a jövő hétre is be van kalkulálva, hogy egyszer megcsinálom! :-)

greenfo 2014.11.01. 00:31:22

Az almatorta és a szósz is nagyon jó ötlet. Nagyon szépek, a szósz igazán ígéretes. Hajdinát mostanában hetente készítek. 4-5 db hasított kis lilahagymát dobok bele, és 1/4 ételízesítőt adok hozzá.

margit2 2014.11.01. 18:32:57

@greenfo:
Én igazán megkedveltem a gyümölcs szószokat, mártásokat. Meggyet is elég gyakran szoktam készíteni, de most asok alma miatt egyenlőre ezt választom.

A hajdina a lila hagymával is nagyon finom lehet, mert fontos a fűszerezése! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.11.03. 10:14:01

De jól néz ki ez az almatorta!
Most jutott eszembe, hogy régebben én is szoktam csinálni almatortát, no nem ilyent, az enyém főtt almából és pudinggal van. Most kedvet kaptam valami gyümölcsös sütihez. Mindjárt elolvasom ennek is a receptjét.

margit2 2014.11.03. 12:04:26

@Amerika24:
Igen, én tudom, hogy az a pudingos változat is nagyon finom! Fel is tettem az oldalamra a receptedet a nick neveddel együtt, mert én is megcsináltam tavaly! :-)
süti beállítások módosítása