Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Emlékezzünk...

2014.10.31. 18:17 | margit2 | 8 komment

Békés, nyugodt ünnepeket kívánok!

"Értetek kiért nem szól most harang,
Gyújtok 1 szál gyertyát hangtalan..."

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr666852205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2014.11.01. 00:36:59

Nyugodjanak békében! Emlékezzünk!

margit2 2014.11.01. 18:36:44

@greenfo:
Ma reggel a kocsinkkal korán indulunk a családommal együtt Győrbe anyukámhoz... Természetesen első utunk most is a temetőbe vezetett apukámhoz és a nagyszüleimhez, és a rokonokhoz... Leraktuk a koszorúkat és a krizantémokat, mécseseket gyújtottunk...
Anyukám, nagyon örült, mert mind a hárman ott voltunk testvérek, és a gyerekeink is és még a dédunokák is...
De fél 3-kor mi visszaindultunk, mert a gyerekek ma haza is utaznak Pestre... csak együtt megvacsoráztunk itthon még ... de már úton vannak...

greenfo 2014.11.01. 21:20:56

A szülői ház, ahol még vár valaki!
Sajnos az én szüleim már nem élnek, az Ő virágjaikat vittük el először, aztán a férjem Édesapja és testvérei sírjához mentünk. Szinte minden évben ott találkozunk Anyósommal, és onnan együtt megyünk hozzá. A gyerekeink is meglátogatják a párjuk elköltözött szeretteit, ezért nálunk ezen a napon csak rövid ideig találkozunk.

margit2 2014.11.02. 08:41:49

@greenfo:
Nekem is már 9 éve lesz november végén, hogy apukám meghalt... Anyukámat is is nagyon megtörte a halála... sajnos hirtelen, sokat öregedett ez idő alatt...
De tegnap, hogy összejöttünk, nagyon megható volt, ahogy örül a nagy családnak, pedig 18-an voltunk együtt... Rengeteget főzött, sütött előre...
Én csak túrós pogácsát vittem 2 dobozzal, amit megígértem. De Ő is sütött édeset és sósat is...
Mi sem maradtunk sokáig, már fél 3-kor indultunk haza, hiszen itthon még grilleztünk csirkemellet, amit reggel előre befűszereztünk, és kuszkuszt csináltam mellé... Meg reggel egy jó adag almaszósz is csináltam indulásunk előtt, így finom volt a vacsi... Sós és édes sütink is volt persze... Nem éheztünk.
Aztán Gábor fiamék utaztak is haza, fél 9-kor már Pestről írtak a Skype-on...

greenfo 2014.11.02. 22:35:44

@margit2: Remélem még számtalanszor tudtok ilyen örömöt szerezni Anyukádnak. Én megértem, mit érezhet! Nem baj, ha napokig tart, mire kipiheni magát, és minden a helyére kerül, de megérte, hogy együtt láthatja a szeretteit.

margit2 2014.11.03. 06:56:49

@greenfo:
Köszi, ez valóban így lehet... Míg mi utaztunk, mindenki elköszönt Tőle.... Ő kiballagott a temetőbe... Pont akkor ért haza, amikor én hívtam telefonon, hogy hazaértünk...Mert ugye mindig le kell jelentkezni, hogy tudja, szerencsésen megjöttünk... :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.11.03. 10:35:25

Nekem még nagyon frissek a sebeim...talán majd jövőre könnyebb lesz. Az idén csak kivittem a virágokat, gyertyát gyújtottam, és haza jöttem. Most nem beszélgethettem vele, sok volt a temetőben a látogató.Ilyenkor olyan ott a légkör, mint egy fejbolyt méhkas...talán mára már nyugalom van ...
Ma van a születésnapja , amit tavaly még itthon tartottunk, közösen. Most egyedül , a hidegben ...még a kendője is itthon maradt, amit ilyenkor felkötött és kiballagott apámhoz. Talán csak az vigasztal, hogy ők már együtt vannak.

margit2 2014.11.03. 12:10:05

@Amerika24:
Nagyon együtt érzek Veled!... Az idő valóban egy kicsit majd talán segít elfogadni, amin sajnos már nem lehet változtatni...
De Ők már együtt vannak!... Nem mondogatja anyukád a temetőben, és otthon is, hogy miért hagyta magára apukád... mert ez még nálunk sajnos így van... Ilyenkor meg különösen nehéz....
Ma is reggel azt mondogatta a telefonban, ( mert minden reggel hívom), hogy milyen jó volt látni együtt a nagy családod... apu is de örült volna...
süti beállítások módosítása