Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós kelt muffin...

2014.11.24. 19:20 | margit2 | 6 komment

Vasárnap délután sütöttem, mert megígértem a fiamnak, hogy adok fel a vonatra, amivel Székesfehérvárról Budapestre utazott haza... Igyekeztem vele, mert este 7 óra után ért ide a vonat hozzánk, és ugye csak pár pillanatra áll meg...  De sikerült átadni. 

Ja és még délelőttről volt sós süti is, amit most variáltam... A recepten kívül még 15 dkg reszelt trappista sajtot is, 1-2 kanál tejfölt és tejszínt is még tettem bele, amikor összegyúrtam. 2 órai pihentetés után sodortam ki és kentem le felvert tojással, és még reszeltem rá sajtot és megszórtam szezámmaggal... Na még ilyen finomra talán sosem sikerült!  Majd oda is írom a recept alá megjegyzésben... Természetesen ebből is jutott a csomagba, amit átadtam. 

A receptek megtalálhatóak itt:   ... Diós kelt muffin     ... Sós süti

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr536929635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2014.11.25. 05:41:38

Micsoda szép gesztus! Kimegyek a vonatra, és feladom a sültet...akár egy régi novellában. Lenyűgöztél most Margit rendesen !
És a sültek sem semmik, nagyon szép pirosak, etetik magukat. Szerintem félúton már elfogyott a fele , ott fent a vonaton, utazás közben. És gondolj bele, még ette egyedül rád gondolt, ügyes kezedre , meleg szeretetedre.

margit2 2014.11.25. 07:58:07

Ami azt illeti megijedtem, mert nem jó helyen álltam meg a peronon, Ő szerencsére kiállt a vonat ajtójába, így nem tudott becsukódni az ajtó, míg oda nem értem... Persze szaladnom kellett rendesen, mert félreértettem az smst, hogy hol, melyik kocsiban van a vonaton... Ezek az új vonatok meg csak akkor indulnak el, ha már zárva vannak az ajtók...
Lehajolt, kaptam 2 puszit, és átvette a csomagot... Hálásan mosolygott...
Amikor leült, utánanéztem, és már nyitogatta is...
Mikor hazaértünk a vonattól a férjemmel, már villogott a mobilom. Megköszönte, hogy ezt nagyon szereti, és szép estét kívánt... Hát boldog esténk is lett... így külön külön is... :-)

greenfo 2014.11.25. 22:23:24

Csodásak a sütik, az anyai szereteted! Amilyen meghitt, régi idők képet idézett a csomag átadós akciótok, szerintem Amerika olyan mélyen átérezte ezt, és a hozzászólása sugárzik az átéléstől. Az Anyák már csak ilyenek!

margit2 2014.11.25. 22:43:12

@greenfo:
Köszi... Most én megint csak meghatódtam... Bizony nagyokat nyeltem amikor leült a vonatban a fiam, és lelkesen nyitogatta a csomagot... éhes is lehetett...
Tényleg meglepi volt ez... Aztán este, mert mire hazaértünk a vonattól, már a mobilomon volt az sms üzenete, hogy köszöni szépen, és, hogy ezt nagyon szereti! ... Szép estét kívánt! :-)
Hát bevallom, hogy éppen csak sikerült odaadni a csomagot... mert a vonatnak az elején kerestük először Őt... elég sötét van már este 7 óra után még az állomáson is... Aztán észrevettük, hogy Gábor a vonat ajtóban áll, hogy ne tudjon elindulni a vonat... pedig már jeleztek a vonatvezetőnek, hogy indulhat... na én ekkor rohanni kezdtem a csomaggal, a fiam nem szállhatott le, mert akkor elvitte vonat a vonat a kabátját... Csak lehajolt, 2 puszit kaptam, és átvette a csomagot...
Na ilyen kalandos volt ez a tegnap este... :-)

Aloha3 2014.11.27. 16:46:36

Elképzeltem az egész csomag átadási jelenetet, olyan megható! :-)
Nagyon szép sütik és biztos finomak is.
Nem tudom mi van a bloggal, de olyan nehezen engedett be írni nálad is, meg Bíbornál is többszöri próbálkozásra sikerült csak!

margit2 2014.11.27. 19:39:10

@Aloha3:
Köszi, olyan jó is volt látni a fiamat, még, ha csak ilyen rövidke pillanatokra is... Már 3 hete nem találkoztunk, mert Pesten lakik már 1 éve... Na és ahogy mosolygott rám! ... Nekem megérte a fáradságot! :-)

Én reggel csak pár pillanatra voltam a blogon, nem vettem észre, hogy akadozna, és most is jó szerencsére... Bíbornál is jártam, és írtam is! :-)
süti beállítások módosítása