Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Isteni citromos muffin és gyors fánk...

2015.01.21. 09:58 | margit2 | 2 komment

A hétvégére, ahogy terveztem, sütöttem megint hajtoványt, és az új formákkal muffinokat is. Én nagyon szeretem a citromos ízesítést!  Most az egyik kedves fórumozóm után sütöttem, és nem bántam meg!  Persze a közepébe én aszalt gyümölcsöket szórtam, apróra vágva: szilvát, sárgabarackot és körtét.... :-)

Na és gyors fánk is került az asztalra, ami ugye nem élesztővel, hanem sütőporral készült. Mindegyik hamar fogyott. Persze mindenki más ízű lekvárt választott hozzá... még szerencse, hogy én tettem el az évek folyamán mindenből. Így került az asztalra, szilva, cseresznye és sárgabarack levár is... bár van még más is ezeken kívül, de ezt kértek most.... :-)

A receptek megtalálhatóak itt:   ... Isteni citromos muffin  ... Gyors fánk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr367093921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.01.22. 08:09:22

Hát bizony itt a farsang és akkor jöhet a fánk minden mennyiségben.
Nálunk is ez van, ha van több fajta lekvár , válogatnak! És van, mert én is megpróbálok mindenféle ízt üvegbe zárni....és ilyenkor van választék.
Még nem sütöttem az idén fánkot, de eszembe jutott a minap az a régebbi túró fánk, ami mindenkinek nagyon ízlett.Lyukas középpel, barack lekvárral nagyon finom volt.

margit2 2015.01.22. 15:13:56

Igazad van, ilyenkor nem lehet kihagyni! ... Sőt én nyáron is megsütöm néha.... Így készítem: margit2.hu/kiprobaltrecik/edessutik.htm#turofank
süti beállítások módosítása