Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Szív muffinok...

2015.02.15. 14:59 | margit2 | 7 komment

Tegnap késő délután elővettem a hűtőből a maradék tojás, liszt, csipet só, és tej keveréket, ami sajnáltam kiönteni... ugyanis a rántott sajthoz elsokalltam a masszát... Aztán gondoltam egyet, és tettem bele nyírfacukort, és nyomtam bele citromlevet is egy keveset, majd egy kevés szódabikarbónát is kevertem hozzá... Majd fogtam a szilikon kis szív formákat, és elosztottam bele.... Vágtam össze egy kis diót, meg szórtam bele csokilencsét, végül pár szem m&m's csoki golyókat is tettem a tetejére. 15 perc alatt meg is sültek... Nem is gondoltam, hogy ekkora sikere lesz, pillanatok alatt be is faltuk...

De azért kicsit tartottam tőle, meg akartam kóstolni, mielőtt meglátják.... és nem sikerült megelőzni Őket, mert érezték az illatot... kérdezték, hogy mit sütöttem még?....   


... Pedig amikor kihoztam a muffinokat, először szekálni kezdtek, hogy mi az a zöld benne... talán ebbe is petrezselymet szórtam, mint a főtt krumplira? ... De amikor mondtam, hogy híg volt a massza és a piros és sárga, barna csokigolyók belesüppedtek... csak a zöldekből látható pici... ezután már mindenki hozzányúlt... sőt, talán még ettek is volna többet... na majd máskor!...  :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr677177395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2015.02.15. 22:20:16

Hát, itt az eredmény, ha a mester improvizál! Nagyon szépek, és soha jobbkor nem kerülhetett volna elő az a szív formájú sütőforma!
Gratulálok!

margit2 2015.02.16. 07:20:28

@greenfo:
:-) Tudod megmutattam a gyerekeknek, hogy a fórumomba milyen képet rakott be még pénteken Ancsa az általa készített szív alakú tortáról... Nagyon megtetszett nekik... Ő az egyik nagyon kedves fórumozóm Nagyváradról Aztán, amikor megmaradt ez a massza, egyből beugrott, hogy sütök pár szívecskét... tényleg örültem, hogy így összejött! :-)
Itt megnézheted Te is, szombaton felvágva is kaptunk fotókat:
sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=margit2&id=1316181532

margit2 2015.02.16. 07:22:29

Segítek: A szívtorta a 6907-es hozzászólásban van! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.02.16. 14:48:14

Micsoda élelmes vagy ! Semmi ne vesszen kárba, és az eredmény ilyenkor a legkapósabb. Voltam már én is így, hogy gyorsan összecsaptam valamit a maradékból, és láss csodát, az ízlett a legjobban. És olyan is volt, hogy órákig pepecseltem, és végeredménytől nem is voltak annyira elájulva.
Kicsit én is meglepődtem a zöld foltok láttán, hogy mi akar ez lenni, de a csokigolyók biztosan nagyon finomra olvadtak benne...

margit2 2015.02.16. 16:35:35

@Amerika24:
Én nagyon nem szeretek pazarolni, és ezt a fiaimba is beleneveltem... szerintem nem is baj... :-)
Most, hogy olvaslak, emlékszem, már én is jártam úgy, hogy nagyon sokáig dolgoztam valamivel, aztán nem is akartak enni belőle... Mutatós lett ugyan a fondant torta, de a fondantot senki sem ette szívesen... azóta nem is csinálok... :-)

Az "m&m's csoki golyókat" gondolom Te is ismered... azok magában is nagyon finomak... elég drágák is, ezért ritkán is veszek... valóban nagyon finomak lettek a muffinokban!

greenfo 2015.02.16. 18:37:26

@margit2: Nagyon ügyes az Ancsa! Az a "ridikül" valami mesés! A Jakupcsek műsora szól közben!
A blogol idején ezt az oldaladat én láttam már, csak nem nyitottam meg ennyire, elég volt a receptek elérése. Széles kapcsolati kör alakult ki körülötted!

margit2 2015.02.16. 20:34:14

Bizony, hogy ügyes! :-) ... Majd reggel örülni fog, ha jön, mert átmásoltam a konyhájába a Neki szóló dicséretet, had örüljön neki, meg is érdemli. :-)

Valamikor nagyon nagy volt a pörgés, még én is alig győztem követni a napi bejegyzéseket a fórumba is... De most már lazább a helyzet, amióta a Facebook beindult... én oda nem szeretek járni. csak ritkán nézek be...
süti beállítások módosítása