Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sütik a hétvégén is...

2015.03.16. 21:14 | margit2 | 4 komment

Szombaton elutaztunk Győrbe anyukámhoz 4-en a fiaimmal együtt. Anyukám délelőtt már nagyon várt bennünket. Megbeszéltük, hogy csak gulyáslevest főz, én meg viszek 1 tepsi tekert sajtos hajtoványt, amit még pénteken este megsütöttem. Azért még citromszeletet is csináltam, annak csak a felét vittem el, mert még egy kis adag 12 szeletes krémest is csináltam, amit viszont elvittem. Anyu örült is, mert csak a sósra számított... a két édest meglepetésnek szántam... Na persze Ő is sütött ám Gizi szeletet és egy nagy halom sajtos tallért is... Úgyhogy nem volt hiány semmiből sem, kaptunk is belőle. Még hókifli is van, amit csütörtökön sütöttem. Vasárnap csak ebédet kellett főzni.. Még van némi maradék holnapra is.  :-)

Receptek itt megtalálhatóak:    ... Citromszelet    ... Gizi süti   ... Hókifli 

 ...  Sajtos tallér     ... Tekert sajtos hajtovány

A házi krémes pedig így készült:  ... Krémes a krémporral!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr187276215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.03.18. 05:46:19

Mennyi finomság, s mennyi szeretet! Biztosan jó lánya vagy anyukádnak, s ő egy önfeláldozó anya. Igen, még időben kell szeretni , addig amíg nem késő, addig kell elmondani, megtenni amit a szív diktál....

margit2 2015.03.18. 07:45:30

@Amerika24:
Az tény, hogy Ő mindig is csak a családjáért élt, és él, ahogy annak idején Apukám is...
Talán néha többet is kellene, minden reggel hívom telefonon, és annyi de annyi jó tanácsot ad még ma is... 127 km-re lakunk egymástól, és ahogy mi is korosodunk, sajnos kevesebbet utazunk... Ő mindig mondja, hogy első nekem is a családom legyen, de azt is megjegyzi, hogy milyen jó is ez a telefon! ...
22 évesen jöttem ide férjhez... Ez nekem már az itthon, ha megyünk haza, az az otthon...
... otthon ... itthon ...otthon ... itthon...
Amikor otthonról indulunk ide vissza, akkor is azt mondom, hogy megyünk haza...
... itthon ... otthon ...itthon ... otthon...

Aloha3 2015.03.21. 19:26:48

Mennyi sok finomság! Addig jó, míg van kihez haza menni, ha ritkán is tudunk eljutni. Nekem is apukámhoz messzire kell utazni, múlt héten voltam, már nagyon várt haza.
további szép estét, jó hétvégét kívánok! :-)

margit2 2015.03.22. 19:01:24

@Aloha3:
Én is így voltam, anyu már nagyon várt... :-)
Neked is remélem szép volt a tegnapi estétek és a mai napotok is! :-)
süti beállítások módosítása