Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Barackos talléros...

2015.03.23. 17:00 | margit2 | 2 komment

Szombaton a borsóleves mellé palacsintát sütöttem... Aztán délután összedobtam egy adag barackos tallérost, ami másnapra szépen összeért. De most nem tejföllel, hanem rumos tejjel locsoltam meg a jénaiba rakodott tallérokat... Na és nem vaníliás, hanem csokoládés pudingot főztem, amiből a közepébe a tallérokra és a barackra is tettem egy kicsit. Természetesen a nagyobb részét hagytam meg a tetejére, amire csoki darabokat is szórtam.... Ja és 6 dl laktózmentes tejjel készítettem. Éppen ma ebéd után fogyott el a maradék.. Mivel maradt őszibarack, egy kisebb adagot holnap megint csinálok....

A receptje megtalálható :  ... Barackos talléros

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr27295389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2015.03.23. 19:30:53

Biztos nagyon finom lehet, még sosem készítettem ilyet.
További szép estét, jó hetet kívánok! :-)

margit2 2015.03.23. 20:41:00

@Aloha3:
Én tavaly nagyon gyakran készítettem. Igazán egyszerű összedobni... De másnap mindig finomabb, mert a tallérok addigra teljesen megpuhulnak benne... Persze volt már, hogy 1-2 óra múlva nekiálltunk....
Ha nincs tallér otthon, akkor tökéletesen megfelel a babapiskóta is... azzal még gyorsabb is... :-)

További szép estét , és hetet Nektek is! :-)
süti beállítások módosítása