Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Banános zabpelyhes süti...

2015.03.25. 16:32 | margit2 | 11 komment

Elkészültem az ablakok tisztításával... már csak pár ajtó maradt, de kikívánkoztam... a kertben is gazoltunk egy picit, mert ha nincs is eső, az bizony nő, és elnyomja azokat a növényeket, amik már mutatkoznak... Például az évelő fűszernövényeink... Aztán kis ebéd utáni pihenőt követően bekavartam egy kis gyors sütit. Egyszerű, de finom és egészséges!  :-)

A receptje megtalálható itt:  ... Banános zabpelyhes 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr407304262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2015.03.25. 23:15:28

KUKK! Nagyon szép!

margit2 2015.03.26. 07:39:35

@greenfo:
Köszi, szerintem inkább finom ez a süti, minthogy szép lenne! De tény a zabpehely nagyon egészséges, már többször utána kutakodtam.. Zablisztet is használok időnként... bár elég drága...

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.03.26. 07:41:21

De mára már ide ért az eső...örültem , hogy jött. Itt nagyon szárazak voltak már a kertek. Most iszik a márciusi föld, rendesen!
Régen sütöttem már ilyesmi zabpelyheset,pedig szoktam régen. Nagyon szerették a gyerekek, suliba hordták dobozban. Még nem olvastam a receptedet, de az enyémbe csoki darabokat, szárított gyümölcsöket raktam , és emlékszem fagyis kanállal adagoltam a sütőpapírra .
Én is sütöttem tegnap valamit, amit idáig még nem. Gyors volt, és elég finom ahhoz, hogy megismételjem. Majd ma berakom, megmutatom.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.03.26. 07:43:37

Hát nem találom a receptet...ha rákattintok, a barackos jön elő...

margit2 2015.03.26. 09:23:46

@Amerika24:
Biztos hozzáértél az egérhez közben, és lecsúszott.... A recept pontosan a barackos talléros fölött van! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.03.26. 14:03:59

Almarúd

Almás pite másként

Almás-sárgarépás kevert

Ananászos rizsfánk

Barackos talléros

Croissant édes töltelékkel

....így jönnek egymás után, de banános nincs a barackos talléros fölött....hiába nézem....

margit2 2015.03.26. 15:09:41

@Amerika24:
Akkor ez azért lehet, mert nem az internetről töltődik be az oldal, hanem a Te winchesteredről. Ilyenkor az előzményeket kell törölni! :-)

margit2 2015.03.26. 15:23:27

@Amerika24:
Azt hiszem, hogy Neked Firefox böngésződ van.... Akkor így kell csinálni:
1./A jobb felső sarokban a képernyődön találsz 3 kis vízszintes vonalat, arra kattints rá bal egérgombbal.
2./ Majd ott a bejövő kis ablakban kattints r az "Előzmények" ikonra!
3./ Utána az "Előzmények törlése" sorra katt!.
4./ Majd a Törlés most-ra!

Utána újra próbálkozhatsz a recept megnézésével! Remélem, hogy tudtam segíteni! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.03.27. 11:40:53

Már megnéztem a Chromon, azon bejött...igen, az én zabpelyhesem is hasonló.
Nem merek nagyon itt a Mozillán törölgenti, /megnéztem hogy is mondtad/ mert félek, hogy valamit kitörlök....de a lényeget megtaláltam máshol...

margit2 2015.03.27. 16:59:52

@Amerika24:
Ha van másik böngésző Neked is, akkor érdemes is máshol megnézni. .. amit nem használsz olyan gyakran, talán az az újabb verziót tölti be. :-)

Az előzmények törlését én is a fiamtól tanultam meg... régebben nem mertem volna egyedül én sem végigcsinálni...
süti beállítások módosítása