Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almarózsa...

2015.04.21. 17:49 | margit2 | 6 komment

Nagyon tetszett már nekem régebben is ez az almarózsa.... Most, hogy szombaton megláttam elkészítve Amerikánál is, kedvet kaptam az elkészítésére.  Mivel nem volt itthon leveles tészta még a fagyóban sem, én kreáltam saját tésztát. Nagyon finom lett, ezért le is mentettem a receptet úgy is, ahogy én készítettem, mert biztosan elkészítem máskor is. A sárgabaracklekvárom elég édes, ezért én már amikor elkészült, nem szórtam rá porcukort. Így tökéletes lett, kaptam is a fiúktól  a dicséretet!  :-)

A receptje megtalálható itt:    ...  Almarózsa

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr347387016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.04.21. 20:37:55

Nagyon szépek lettek, és mi már tudjuk azt is ,milyen finom az ízük.
Jó ötlet ez a letakarás, legközelebb én is így fogom csinálni...féltem , hogy elég, mert a 40 percet soknak találtam.

greenfo 2015.04.21. 20:47:14

Ez is nagyon szép! Egyszer majd én is....

A receptjeidről jut eszembe: kb. egy hete gombát vásároltam, de aznap a férjem pulykacombot sütött, ezért mást kellett kitalálnom. Beírtam a keresőbe, hogy gombaleves, és az elsők között kiírta a tejszínes gombalevest Nálad. Persze, hogy csak azt néztem meg, és nagyon finom lett, amit ezúton is köszönök! Még sosem készítettem levest gombából. 25 dkg-ot még így is megpároltam.

margit2 2015.04.22. 07:01:11

@Amerika24:
Lehet, hogy az alma mennyiségétől, illetve, hogy milyen sűrűn rakod bele az almát... attól is függ a sütési idő. Nekem most a saját készítésű tésztámmal elég volt a 30 perc, igaz, hogy én 12 db-ot csináltam a szilikon formában a 2 almával... Azért legközelebb egy almával megtoldom, és majd akkor is figyelem a sütési időt... a tetejére szerintem akkor is kell majd a papír a végére... majd beszámolok róla! :-)

margit2 2015.04.22. 07:08:36

@greenfo:
A gombalevest mi is gyakran elkészítjük, itthon... Főleg a fiúk nagyon szeretik.... Ettem én is sokáig, szeretem is... de én már tejből is csak a laktózmentest iszom meg, sajnos már nem ihatom a másikat... szerencsére lehet kapni laktózmentes tejet, tejfölt, kefirt, és azzal variálom magamnak, amit én akarok enni...
Mindenesetre örülök, ha Nektek is ízlik a leves! :-) ... A gomba párolva is finom, én ahhoz is ennék laktózmentes tejfölt!

Barczai Anna 2015.04.23. 10:10:23

Szia Margitka! Írtam mailt. Puszi Anna

margit2 2015.04.23. 10:41:14

@Barczai Anna:
Szia Anna! Köszi, hogy jelezted, épp most válaszoltam! :-)
Puszi!!!
süti beállítások módosítása