Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Csokis máglyarakás...

2015.04.25. 15:32 | margit2 | 8 komment

Rámolás van... Új polcrendszer lett kialakítva a lisztnek, cukornak, olajnak, stb.  Kiderült, hogy 2 csomag kétszersült is van még... illetve volt, mert ebből lett az ötlet, hogy megcsináljam ezt a nagyon finom, de már több éve sem csinált ételt... Valahogy teljesen meg is feledkeztem róla... De jó ötletnek bizonyult, mert mind a 2 csomagot fel is használtam most. Igaz, hogy nem jénai tálban,ahogy a receptben is van, hanem egy 30x22 cm-es tepsiben  sütöttem meg. Azt hiszem, hogy veszek újra kétszersültet, mert ez máskor is lesz...

A receptje megtalálható itt:       ... Csokis máglyarakás

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr437398192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.04.27. 18:48:58

Nálam is volt múltkorában és el is fogyott. Már csak pár almám van a kamrában, érdekes , hogy még mindig épek, de levük az már nincs, így azt hiszem ebből már nem varázsolok semmit...

margit2 2015.04.28. 06:40:40

@Amerika24:
Ha épek még, akkor nagyon jó helyen tárolod... Nekem sajnos romlik, igaz, hogy a sajátból nagyon kevés lett tavaly... Főleg lereszelve és darabokban raktam el a fagyasztóba... Saját almád van?

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.04.28. 07:33:09

Egy ládával úgy kaptam, ez nem saját. Szép pirosak még most is, de annyira száraz.
Két éve ültettünk 4 almafát, volt tavaly rajtuk talán 10 alma, de az idén az egyik menyasszonyt játszott, annyira fehér volt, hogy még az ágai sem látszódtak. No majd meglátjuk , hogy mi lesz rajta, mert ha túl sok, az sem jó, megterheli a kis fát, talán le kell szedni belőle, ha jól tudom. És a másik meg a kukacok, mert mi nem nagyon permetezünk, csak nagyon keveset, ki tudja megtalálják-e majd a kis károsítók?

margit2 2015.04.28. 08:12:38

@Amerika24:
Tavaly nekünk is elég kevés volt, és az is kukacos.... mi is keveset permetezünk... de legalább tudjuk, mit eszünk... Ennél több termés szokott lenni... de sajnos már elöregedtek a fák, több, mint 25 évesek, lassan nekünk is kellene új fákat telepíteni...
Na igen, ha sok a gyümölcs, akkor ritkítani kell , mert hiába sok, de nagyon aprók maradnak az almák... Inkább legyen kevesebb, de nagyobb... Nálunk a fiam szokta leszedegetni a feleslegeset... én mindig sajnáltam... pedig kellene...

Barczai Anna 2015.05.02. 17:04:19

Szia Margitka!
Küldtem képeket! Puszi Anna

Aloha3 2015.05.02. 19:10:16

Én még sosem készítettem ilyet, megnéztem a receptjét nagyon jól hangzik...azt hiszem hamarosan meg fogom csinálni.
További szép hétvégét kívánok neked Margitka! :-)

margit2 2015.05.03. 08:15:19

@Barczai Anna:
Szia Anna! Tegnap Győrben voltunk, nem néztem reggel meg indulás előtt a leveleimet, de máris nézem! :-)

margit2 2015.05.03. 08:16:59

@Aloha3:
Pedig tényleg érdemes megcsinálni. Szerintem ízleni fog, azért majd számolj be róla, ha megcsináltad! Neked is további szép ünnepnapot mára Neked is! :-)
süti beállítások módosítása