Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Hókifli...

2015.05.15. 12:40 | margit2 | 6 komment

A hétvégén megint együtt lesz a családunk.Tegnap délután sütöttem meg a hókifliket.  Ezt a sütit lehetett volna még előbb is sütni, mert jó elálló, de így értem rá. Ma pedig már összegyúrtam egy adag sajtos tallérnak tésztát, aminek a sütése folyamatban van... 

A recept megtalálható itt:    .... Hókifli

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr17461418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.05.15. 19:53:43

Hogy szeretem én ezt! Legközelebb a te receptedet fogom kipróbálni.Nagyon jól néz ki.
Én ma vargabélest sütöttem és egy kicsi muffin tortát, amit majd később mutatok meg...ugyanis csak holnap viszem ajándékba, aztán majd elválik, hogy tetszik-e az ünnepeltnek.

greenfo 2015.05.16. 00:04:25

Nagyon szép a kiflid! Írigylem, hogy van időd rákészülni a vendégvárásra. Én mostanában kissé lelassultam, még szerencse, hogy a gyerekek hoznak, ha jönnek. Drága Édesapám mondta huncutul annak idején: "Ha jössztök lessztek, ha hoztok esztek!"

margit2 2015.05.16. 16:06:44

@Amerika24:
Nagyon egyszerű recept. Most csak sütésálló birsalma dzsemmel töltöttem meg ... Így gyorsabban el is készültem vele. ... Nálunk is nagyon régi kedvenc! :-)

margit2 2015.05.16. 16:15:09

@greenfo:
Azért én is napokkal előbb elkezdek készülni, és mindig csak jól elálló, és előre süthetőeket csinálok... Csütörtökön csak a hókifliket sütöttem, aztán pénteken egy adag sajtos tallért is csináltam. Ja és tegnap este még egy adag kókuszosat is csináltam... Ma meg elkészítettem egy gesztenyetortát holnapra, és egy kis adag túrós pogácsát még.
De most már pihenő! Holnap együtt lesz a család és ebéd után nassolhatunk, aztán jól elbeszélgethetünk. :-)

Aranyos ez a régi mondás! Én is ismerem. :-)

margit2 2015.05.17. 16:48:16

@pitypangoss:
Ezzel nem vagy egyedül! :-)
süti beállítások módosítása