Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Képviselőfánk...

2015.05.30. 15:24 | margit2 | 2 komment

Mára ugyan maradt még sütink még a meggyesből is, de ugye holnap gyereknap lesz...  Természetesen kell valami cuffnisság ebéd után majd... Ezért ma sütöttem képviselőfánkot. Már nem is emlékszem rá, hogy mikor volt. Isteni finom lett most is.... De van bőven, így holnap sem leszünk süti nélkül... Persze tejszínnel bővítve ettük...

A receptje megtalálható itt:    ... Képviselőfánk

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr627505002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2015.05.31. 07:27:08

De szépek lettek!
A gyerekeim már nagyok, így nincs nagy "Gyereknapozás"...viszont azt tudom, bármennyi éves is legyen az ember gyereke, mindig az ő kicsi fia, lánya marad...

margit2 2015.05.31. 07:40:26

@Amerika24:
Mi is így vagyunk ezzel... De azért én mindig megemlítem, amikor a napja van... hiszem a gyermekem a gyermekeim! :)

.. Vasárnap lévén amúgy is sütöttem volna valamit...
süti beállítások módosítása