Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

krémes desszert...

2015.07.27. 08:33 | margit2 | Szólj hozzá!

A nagy hőség miatt bizony igencsak mellőztem a sütögetést... Vasárnap, hogy azért legyen valami finomság  az ebéd után, már reggel gyorsan előkaptam a házi krémes krémport, és 2 dl plusz hulala hozzáadásával bővítettem a krémet, így sokkal finomabb is lett a végeredmény. Alulra a jénaiba először rumos tejbe forgatott babapiskótát raktam le 2 sorban.... arra tettem a krémet, fekete ribizlit szórtam rá, arra megint krémet kentem. Tejszínhabbal tálaltam, megszórtam aszalt áfonyával és csokilencsével... Valóban nagyon nagyon finom lett! ... Máskor is lesz ilyen, az már biztos, mert nagy sikerem lett vele!
4 pohárral ettünk ebéd után, azokba is ugyanúgy készítettem el... Még van egy jénai tálban, amit este már megkezdtünk, abból még ma is ehetünk.. Szerintem még jobban össze is érhettek az ízek....   

Ezt  a krémport használtam most is, nagyon megkedveltem:

Ezt a krém bővítést most nem én találtam ki, hanem Ancsa, az egyik nagyon kedves nagyváradi fórumozóm... Először tartottam tőle, féltem, hogy híg lesz a krém, de nem!... Sokkal finomabb lett az íze, és a tejszín miatt világosabb... Bátran ki lehet próbálni, nagyon tudom ajánlani! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr747657514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása