Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós rácsos...

2015.11.13. 18:43 | margit2 | Szólj hozzá!

Ma igyekeztem sokat főzni, hogy holnap tudjak még  a kertben dolgozni... A mosógépet is dolgoztattam, szerencsére jó idők voltak a napokban. Miden ruha megszáradt, tegnap ágyruhát is lecseréltem, és ma pedig délután vasaltam is...

Ebédre palóclevest, és rakott kifliket, de most sós változatban csináltam. Azért még egy kis adag diós rácsost is sütöttem.

A süti receptje megtalálható itt:   ... Diós rácsos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr618076470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása