Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Krumplis palacsinta...

2016.01.29. 13:16 | margit2 | 4 komment

Ez egy nagyon egyszerű, de igazán gyorsan elkészíthető finom étel egy kiadós leves után tökéletes másodiknak... Már többször megsütötték a fórumomban. Most, hogy újra megjelent, én is kipróbáltam. A héten krumplilángos névvel hozták... Ez is egy olyan étel, aminek több neve van ezek szerint. Én most már 2 névvel ismerem. Tulajdonképpen úgy kell elkészíteni mint az olajban kisütött krumplis pogácsát, csak abba még tojást is teszek. A nagy fiam nagyon szereti azt. Kíváncsi is leszek, hogy ehhez mit szól majd. Mi a férjemmel tejföllel kentük le, és utána hajtottuk össze. De maradt reggelről körözött, azzal is finom lehet... Ettől függetlenül szerintem mindenki azzal eheti, amivel jobban ízlik neki... Én meg vagyok elégedve vele, mert a palacsintasütőt csak ki kell vékonyan kenni, vagy 1 kávéskanálnyi olajat önteni bele, így nem szív sok olajat magába... Biztos vagyok benne, hogy gyakrabban megcsinálom majd ezentúl.

A receptje megtalálható itt:   ... Krumplis palacsinta

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr28329672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.01.30. 12:59:58

Érdekes , hogy sós ízű, de biztosan finom lehet. Én még nem sütöttem ilyent soha, de a lányom szokott az édes változatba almát reszelni, azt mondja nagyon ízlik nekik. Ezt a krumplisat is meg fogom osztani vele, biztosan kipróbálja.

Aloha3 2016.01.30. 17:36:31

Még én sem ettem ilyet. Köszi a receptet Margitka, elkészítem majd én is! :-)
További szép estét, jó hétvégét kívánok! :-)

margit2 2016.01.31. 17:10:01

@Amerika24: A hagyományos palacsinta tésztájába én már évek óta mindig reszelek bele almát a héjával együtt. Nagyon szeretem. Aztán többnyire édes töltelékkel esszük, bár én azt is szoktam magamnak csak reszelt trappista sajt és tejföl keverékével is sósan enni.
Ezt a krumplis változatot pedig most sütöttem először, de nem utoljára! :-)
Remélem, hogy ízleni fog a lányodéknak is! :-)

margit2 2016.01.31. 17:11:47

@Aloha3:
Erika! Ha szereted a sós sütiket, ételeket, akkor ez is ízleni fog szerintem... Nekem az is tetszik, hogy nagyon gyorsan elkészíthető! ... Jó étvágyat hozzá! :-)
süti beállítások módosítása