Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túrós kuglófok...

2016.02.05. 18:49 | margit2 | 6 komment

Tegnap a Lidl-ben vettem egy szilikonos rózsa formát is... délután kerestem is hozzá egy receptet. Ezt:  túrós kuglóf  .... de az ott leírt hozzávalók mennyisége soknak bizonyult, ezért kellett még a megmaradt masszából egy kis koszorút is sütni a másik kuglóf formámban... szerencsére elfértek egyszerre a sütőben. De a kuglóf karikát 22 perc után ki is vettem, mert kevés volt abba a massza, pont tökéletesen átsült... A másikat a javasolt 60 perc helyett én 30 perc után kivettem... így is tovább sült 1 picit szerintem.... legközelebb 25 percnél megnézem.
Itt a forma:

Na és itt a két kuglóf, amikhez 1 liter tejjel főztem még csokoládés pudingot is. Nagyon finom lett vele.

Nagyon finom ízűek lettek a kuglófok. De örültem, hogy nem tettem az összes masszát a rózsa kuglóf formába, mert így is teljesen tele lett, mire megsült... A forma közepe lyukas, ezért féltem, hogy ott kifolyt volna, ha mindet belemerem...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr828363426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.02.05. 21:52:50

Szia Margitka, jöttem megcsodálni ezt az érdekes kuglóf-sütőformát, nem láttam még sosem a hagyományoson kívül mást.
Gyerekeknek biztos hívogató látvány lenne, de felnőtteknek is guszta, és a lényeg, hogy finom legyen.

És itt hívom fel a figyelmed egyúttal, hogy késztettem egy közös oldalt, és szerepelsz ott. Nézzél szét, hátha találsz ismerőst! :)
nolkeres.blogspot.hu/

margit2 2016.02.06. 07:53:24

@Kincse-: Szia!!!! ... Már nagyon régen láttalak, időnként átnéztem Hozzád, de elhallgattál ott a régi helyeden...
Köszi szépen a jelzést, feltétlenül átnézek az új közös helyre! :-)

Kincse- 2016.02.06. 12:34:00

@margit2:
Még nem vettem újból birtokba egyik helyemet sem, mert a közös oldallal voltam elfoglalva. Most febr. 2-tól szűnt meg a nolblog, ahol eddig blogoltam intenzíven. Onnan jöttek velem néhányan, és kérték a közös helyet.
De szerintem nagyon jó ötlet volt tőlük, hogy legyen közös hely, mert a blogol.hu tagjai is szétszéledtek, és nincs találkozó pont.

margit2 2016.02.06. 15:53:14

@Kincse-: Én a nolblogot nem is ismertem... Mindenesetre elhiszem, hogy ezzel a közössel sok dolgod lehetett... A blogol.hu után már kevesebbet írtam itt... és csak ritkán jártam más helyekre, mert nem olyan ez a hely, amit megszoktunk... Talán már el is szoktam én is a régi lelkes blogolástól...
Neked köszönöm, hogy megkerestél, majd megyek én is a közös helyre, ahogy időm engedi. :-)

Kincse- 2016.02.06. 18:23:40

@margit2:
pedig már két éve lesz májusban, hogy megszűnt a blogol.hu, és nem alakult ki helyette jobb hely. Ez biztos azért van így mert nincs közös oldal, ahol lehetne követni egymást.
Erről jutott eszembe, készítek egy üzenőfalat a poszt helyett, ami középen van, és így még jobban követhetjük egymás blogolási dolgait.

margit2 2016.02.06. 19:19:25

@Kincse-: Na látod ez szerintem is jó ötlet! :-)
süti beállítások módosítása