Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós csiga...

2016.04.06. 16:57 | margit2 | 2 komment

Mivel van még dióm tavalyról, és diós csigát is régen sütöttem, ma délután újra megcsináltam. Na és volt 4 darab tojásfehérje is, amit nem akartam most lefagyasztani, ebbe pont jó lett.

A receptje megtalálható itt:       ... Diós csiga

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr388574102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.04.07. 15:56:12

Finom ez a diós csiga, nekem is hamarosan bejön majd, mert intenzív diótörés van a szép napsütéses idő óta.
Mogyorót is törögetem, de mindig nassolás lesz belőle, és nem torta :)

margit2 2016.04.07. 16:06:06

@Kincse-: Még nekem is van dió, amit meg kell törni... Sőt ma találtam egy kis tálban az üvegházban még mogyorót is, erről meg is feledkeztem... De már egyre több a munka a kertben is... Nem unatkozunk sosem...
süti beállítások módosítása