Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Túrós pogácsa...

2016.04.10. 21:28 | margit2 | 4 komment

Már nagyon hiányoltuk a sós pogácsát... Ezek közül is a legkedveltebb a túrós!... Persze édes süteményre is igény van, ezért készítettem krémest,  aminek a töltelékét a krémporral készítettem el most is. ☺

A pogácsa receptje megtalálható itt:  .... Túrós pogácsa

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr308586696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2016.04.11. 19:04:50

@Sentinel.: Én is szeretek variálni, most is így tettem... Mert 3-szor kisodortam reggel, amikor elővettem a tésztát, és lekentem tejföllel, reszeltem rá trappista sajtot is. Isteni finom lett a végeredmény! :-)
Nekünk el is fogyott 2 nap alatt...

Kincse- 2016.04.11. 20:54:47

Bocs, az előbbi néven csak az archivált dolgaim vannak :)

margit2 2016.04.12. 07:34:37

@Kincse-: Felismertelek az avatar képedről.... Láttam.... :-)
süti beállítások módosítása