Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Tönkölyös túrós...

2016.04.28. 07:33 | margit2 | 6 komment

Tegnap délután is kísérleteztem a sütőmmel... Mivel van itthon többféle liszt is, én most a teljes kiőrlésű tönkölybúzalisztet választottam... Na és ez lett a végeredmény! Ízlik mindegyikünknek itthon! Máskor is meg kell sütni! ☺

A receptje megtalálható itt:  ... Tönkölyös túrós

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr138669208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.04.28. 09:44:31

Jó lehet a teljes kiőrlésű, testesebb tészta. Ezért szeretem itthon a magliszteket is hozzákeverni a sima liszthez.
Ha már túrót emlegetsz, tegnap túrógombócot készítettem egy kicsit másként. Ha sikerül, felteszem.

margit2 2016.04.28. 10:00:16

@Kincse-: Igen, én is kezdem megszeretni a teljes kiőrlésű liszteket, egészségesebb is!... Még így, hogy nem kevertem sima liszttel, ez volt az első, de megérte! :-)
Túrógombócot én is többféleképpen készítettem már.. Kíváncsi leszek a Tiédre is! ... Mindig tanulhat az ember! Majd megyek megnézni! :-)

Kincse- 2016.04.28. 12:23:02

@margit2: igen, emlékszem a tepsis túrógombócodra, amit csak szintén az én módszerem szerinti dióval és öntettel tudnék elképzelni.

margit2 2016.04.28. 18:14:41

@Kincse-: Az valóban nagyon finom, és tulajdonképpen öntettel van sütve együtt... A túróhoz jól illik a dió, én is szeretem különben. :-)

- Én fiatalasszony koromban csak a hagyományos túrógombócot ismertem, mégpedig ezt: margit2.hu/kiprobaltrecik/edessutik.htm#turog
- Aztán később itt a neten ismertem meg a gyorsan összedobhatót, ami tényleg nagyon egyszerű, de ha sietünk jó.... persze az is mártással, vagy pudinggal finom igazán. Ez: margit2.hu/kiprobaltrecik/egytaletelek2.htm#tgm
- A tepsist is csak később fedeztem fel, és nagyon megkedveltük. Ezt a sült túrógombócot ismered: margit2.hu/kiprobaltrecik/egytaletelek.htm#sulttg

Kincse- 2016.04.29. 18:20:07

@margit2:
Megnéztem a receptjeid, elég változatos módok, lehet választani, hogy most mihez van kedved.
Nem tudom láttad-e, feltettem a túrógombócaim.
Tegnap láttam egy gombóc receptet, amibe zabpehelyt is tettek, nekem a lenmagpehely is mást ízt ad, mint eddig.
Van itthon sárgabarack és meggylekvár, ezekkel határozottan finomabb nekem.

margit2 2016.04.29. 20:53:32

@Kincse-: Nem értem rá m. Csak reggel voltam itt a gépnél. De mindjárt megnézem! :-)
Zabpelyhet én is használok már sütikbe. A tönkölyös túrós sütimbe is tettem, és nagyon finom lett a töltelék! Kaptam is érte a dicséretet a fiúktól!... persze nekem is nagyon ízlett. Biztos hamarosan megsütöm újra! :-)
süti beállítások módosítása