Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Tekert sajtos (hajtovány)...

2016.04.29. 21:21 | margit2 | 4 komment

Ma délelőtt megfőztem a borsólevest 2 napra és főztem ki csavart tésztát, amihez amihez egy kis hagymán dinsztelt gombás, paradicsomos, fűszeres mártást készítettem, és reszelt sajttal ettük. A kertben is sokat dolgoztunk, lehetett kapálgatni, jó volt a föld... Ma nem sütöttem, de tegnap még kipróbáltam a sütőmben a tekert sajtost is.  Most a tölteléket  gombával és baconnal oldottam meg. Ez volt az első alkalom így, de nem az utolsó! Nagyon finom lett.

A receptje megtalálható itt:  ...  Tekert sajtos (hajtovány)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr218674174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.04.29. 22:34:21

Ezt éppúgy szeretem, mint a tőled tanult kifliket is. :)
Csak be kellene indítanom a kovászt, hogy ne élesztővel készüljön, mert nem bírom.

margit2 2016.04.30. 07:46:25

@Kincse-: Én is keveset merek enni már a keltesekből, de a fiúk kérik itthon...
Na és hogy készíted el a kovászt?

Kincse- 2016.04.30. 08:34:40

Még nem készítettem kovászt, mert egy kicsit macerás, de két hete már rákerestem, és alaposan körbejártam a dolgot.
Szóval, csak a kezdet nehéz, mert ismeretlen terep, mi lesz, ha elrontom, jó lenne valaki tapasztalt ránézhetne, és segítene tanácsokkal, de nincs ilyen a közelben.
Ezt a cikket fogom használni alapul:
www.origo.hu/tafelspicc/recept/20160415-hazilag-keszitett-eleszto-vadkovasz-kovaszos-kenyer-keszitese.html

margit2 2016.04.30. 08:57:11

Eddig én is csak a gyors kovászt készítettem el, de ahhoz kell élesztő... persze attól is szebb lett a kenyér! :-)
Most elolvastam a linket, amit beraktál.. talán majd rászánom valamikor magamat, és kipróbálom.... Izgat! Köszi! :-)
süti beállítások módosítása