Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Krémes fagyival tejszínhabbal és sós süti...

2016.05.01. 15:28 | margit2 | 4 komment

Nagyon finom lett a krémes, amit most is vanília jégkrémmel ettünk, ami  kakaós bevonattal volt elkészítve. Mindezt tejszínhabbal fogyasztottuk. Utána pedig sós sütit is ettünk.

A receptje megtalálható itt:    ... Krémes     ... Sós süti

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr28677554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.05.01. 17:49:25

Helló anyák-napos, szép rózsát kaptál! :)
Dúskáltatok a krémes finomságokban, én is ennyire krémesen szeretnék minden sütit.
A francia krémes egy kicsit jobb, mert a csoki és piskóta ízét is éppúgy szeretem mindenben. Ez a recept írja le, ami pont úgy van, ahogy én szeretem: www.nosalty.hu/recept/francia-kremes-ahogy-rhode-kesziti

Egyébként mindig bajban vagyok, hogy a keményebb leveles tésztából készült tetejét hogy a csudában lehet megenni evőeszközzel, mert hogy a villától szét nem törik az biztos.

margit2 2016.05.02. 08:07:53

@Kincse-: Nekünk nagyon bejön a krémes így, gyakran el is készítem! :-)
Mint mindenhez, ennek az elkészítéséhez is tapasztalat kell.. Én már szerencsére belejöttem.
Megnéztem a linket.. az is finom lehet, de több munkával jár... Nekem is van 1 nagyon finom receptem, mi is nagyon szeretjük. Itt a linkje:
margit2.hu/kiprobaltrecik/edessutik.htm#franciakr

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.05.03. 18:57:46

Mi is krémes imádók vagyunk, de jégkérmmel még nem próbáltam.
Megunhatatlan, csokival és anélkül is.

margit2 2016.05.03. 19:56:40

@Amerika24: Mindent ki kell próbálni.. aztán vagy bejön, vagy nem ... Nálunk nagyon bejön mindenhogyan!! :-)
süti beállítások módosítása