Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós-habos sütemény...

2016.05.11. 08:01 | margit2 | 4 komment

Tegnap ismét sütöttem.. Kipróbáltam az új sütőmmel a piskóta sütését. Na és persze, hogy diósat választottam! ... Kicsit módosítottam is a recepten. Sokkal finomabb lett a családom szerint is. Ezért módosítottam a receptben is. 

A receptje megtalálható itt:  .... Diós-habos sütemény

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr68702812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2016.05.11. 10:33:24

Ez irtó finom lehet Margitka, diós és habos, és könnyű elkészíteni! Köszi a receptet! :-)
További szép napot kívánok! :-)

margit2 2016.05.11. 11:42:52

@Aloha3: Erika!
Köszi! ... Őszinte szívvel, csak ajánlani tudom! Valóban nagyon finom! :-)
Ha kipróbálod, légyszíves jelezz vissza. Kíváncsi lennék a Te véleményedre is! :-)

Kincse- 2016.05.11. 21:28:16

Margitka, hétvégén megcsinálom, mert pont minden a kedvencem! :)

margit2 2016.05.12. 06:31:49

@Kincse-: Ez a süti így tényleg nagyon finom, csak bátran állj neki! Ízleni fog, ebben biztos vagyok! :-)
süti beállítások módosítása