Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kakaós csigák...

2016.08.03. 07:14 | margit2 | 2 komment

kakaoscsigak-2016_07_30.jpg

Már elég régen sütöttem keltes tésztát... Ilyenkor nyáron kevesebbet sütögetek.. de tegnap felkértek rá a fiúk, és közösen erre szavaztak. Pedig van itthon görög és sárgadinnye, és fagyi is többféle a fagyasztóban... Persze, ha ilyen szépen kértek, teljesíteni kellett. Én is megkóstoltam, mert ugye tesztelni azért kell... igazán jól sikerült. 

A receptje megtalálható itt:  ... Kakaós csiga

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr78925298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.08.04. 19:47:28

Hát valahogy én is így vagyok a nyári sütéssel, sok a munka, a befőzés, és ha sütök is majdnem mindig valami idény gyümölcsöset...tegnap mákos szilvás lepényt sütöttem gyosan, és rá kellett jönnöm, hogy nagyon régen volt ez nálam...meg kell ismételnem! De a kakaós csigát én is megeszem télen , nyáron egyaránt, nem tudok neki ellenállni.

margit2 2016.08.05. 06:43:02

@Amerika24: Jó, hogy említed a szilvát, azt is meg kell néznem... a fák a kert szélén vannak, nem mindig jutok el addig... pedig már itt is érik. Délelőtt főzök, aztán uborka, zöldbab szedés lesz...
Talán sütök majd én is a szilvával valamit egyik nap! :-)
süti beállítások módosítása