Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Lángos, majd túrós batyu...

2016.09.03. 07:48 | margit2 | 6 komment

langos-2016szept01.jpg

turosb-2016_09_02.jpg

Még nincs vége az elrakásoknak... A héten ismét raktam el almás kecsapot. De most nem tettem bele cukkinit, bár még van a kertben.... De most hígabbra akartuk csinálni, így hosszú üvegekbe is tudtam tenni, és persze 2-3 dl-esekbe is... Többféleképpen fel tudom majd használni... 

Aztán már nagyon hiányolta a család a lángost, hát sütöttem azt is. Igazán kapós lett...  Tegnap pedig túrós batyukat sütöttem egy jó nagy tepsivel, annak még a fele meg is van.... Jó lesz ma a gulyásleves mellé, amit főzök majd ebédre....

A receptek megtalálhatóak itt:   ... Lángos   ... Túrós batyu

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5011672598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aloha3 2016.09.03. 12:36:11

Mindkettőt nagyon szeretem, biztos finomak ! ☺
további szép napot és jó hétvégét kívánok neked Margitka! ☺

margit2 2016.09.03. 17:36:17

Mi is szeretjük mindegyiket, de ilyenkor nyáron nem sűrűn sütök... Még a lángos talán többször előfordul nálunk... Persze már nyoma sincs mára... De igazán nem sokból áll bekeverni, és 2 órai kelés után simán süthető... A batyukból is csak pár darab maradt... Úgyis meleg van, holnap fagyizunk majd. :-)
Neked is Szép hétvégét! :-)

greenfo 2016.09.05. 22:18:33

Nagyon guszta mindkettő!
Lángost tavasztól még gyakrabban sütök, mint télen. A sóskamártáshoz és a gyümölcsszószokhoz készítem. Könnyű nyári kajának tartjuk.
A süteményeket eléggé visszafogtuk, dinnyét, egyéb aktuális gyümölcsöket adok desszertnek. No meg a jégkrém kapós nagyon.

margit2 2016.09.06. 07:49:59

Én is így vagyok a lángossal, sokkal többször megsütöm ilyenkor... a palacsintával is így vagyok....
De még sóskamártással és gyümölcsszósszal a lángost sosem ettük... Mindenesetre köszi az ötletet, majd kipróbálom így én is! :-)

Sokkal kevesebb sütit készítettem a nyár folyamán... Dinnyéből az idén nagyon sokat ettünk mi is... Na és természetesen első a gyümölcs itt is! :-) ... Én dobozos fagyit vettem többet is, azt is gyümölccsel felturbózva fogyasztottuk mindig... Például nagyon szeretjük fekete ribizlivel, vagy akár őszibarackkal, de banánnal is. :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.09.06. 07:58:04

A múlt héten zöldséges bablevest főztem, s gondoltam ehhez nagyon jó lenne a lángos, viszont a férjem nem meri megenni, mindig fáj a gyomre a meleg lángostól, pedig hát szereti. Így kalácsot sütöttem , kakaós korbácskalácsot. Vettem egy új torta formát, amihez volt egy kudluf betét, két kalácsot abba raktam, egyet meg tepsire. Finom lett , nagyon, de azért én a leveshez a lángost kívántam, melegen, mert hát az melegen az igazi, no majd legközelebb sütök egy kis adagot, ha itt vannak a gyerekek, akkor elfogy...addig nézem a tiéde, hogy milyen finom is lehetett.

margit2 2016.09.06. 08:56:36

Pedig az ilyen finom leves mellé tényleg illik a lángos!... A kefirest nagyon tudom ajánlani, mert taszítja az olajat, egyáltalán nem nehéz étel!... Én már csak ezt a fajta lángos sütöm a családomnak, nálunk mindenki nagyon szereti! :-)
Remélem, hogy tettél be fotót a kalácsodról, majd megyek nézelődni Hozzád! :-)
süti beállítások módosítása