Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almás pite....

2016.09.10. 16:04 | margit2 | Szólj hozzá!

almaspite-2016-09_10.jpg

Ma nagyon meleg lett. Ezért úgy döntöttem, hogy főzök egy jó nagy adag gyümölcslevest. Finom is lett délre, mert jól lehűtöttem... Másodiknak fehér gyöngybabból chilis babot készítettem. Tegnapról maradt olajban kisült krumplis pogácsa, amihez tojáskrémet is készítettem... Így a főzéssel nem is akartam többet foglalkozni ma...  De sok almát összeszedtem a kertben, ezért csak nekiugrottam és sütöttem egy tepsi almás pitét is. Egy kevés darált diót is szórtam az almára, és persze mazsolát.... Jól tettem, fogyott is rendesen.... Azért a fele még meg van, holnapra is lesz belőle... Meg van fagyi is, ha valaki azt kívánna...

A pite receptje, ahogy készült:   ... Almás pite

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2911693169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása