Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Búvártúrós...

2016.09.17. 16:08 | margit2 | 2 komment

buvarturos-2016_09_16.jpg

Tegnap kihasználtuk a jó időt, és bográcsban halászlét főztünk. Csütörtökön délután már előre megsütöttünk egy adag sajtos tallért. Így péntekre már csak a leves főzése maradt, amit a férjem készített el. Másodiknak pedig túrós csuszát készítettem, amire még pirítottam olajban bacont. Nagyon szeretjük így.  De, hogy valami édesség is legyen, még sütöttem egy tepsi búvártúróst is, hiszem már több, mint egy éve nem volt nálunk... pedig egy időben mindig ezt csináltam vendég váráskor, mert gyorsan elkészül, és mindenki szereti.  Tegnap 6-an voltunk ebédnél, így mára is maradt mindenből bőven..... Sőt a sütikből még holnapra is lesz...

A süti pedig így készült: .... Búvártúrós

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1411717113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.09.17. 18:48:19

Én is megsütöttem párszor, a te ajánlásoddal és tényleg finom! Elhiszem, hogy ezt mindenki szereti.
Ma nálam is túrós volt, túrós rétes. Maradt még egy rétes lapom, azt meg megtötöttem pudinggal, kompóttal. Nagyon érdekes recept, majd berakom hozzám, hátha kedvet kapsz hozzá.

margit2 2016.09.17. 19:14:22

Ami túrós, az csak finom lehet! A rétes is kelendő nálunk... már elég régen sütöttem... de nyáron tulajdonképpen kevesebbet is sütögetek....
Oké, majd átnézek, kíváncsivá tettél! :-)
süti beállítások módosítása