Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Almatorta másként...

2016.10.08. 15:53 | margit2 | 2 komment

almas-dios-makos-torta-2016_10_07.jpg

almas-dios-makos-tsz2016.jpg

Mivel még sok almám van, amit a fa alól szedtem össze, és ugye az nem elálló, tegnap ismét sütöttem... Mégpedig most egy kicsit másképpen az almatortát... Én a diós piskótát, míg a férjem a mákost részesíti előnyben, ezért összevariáltam. Így most sütöttem először. De a végeredmény igazán jó lett! ... Megsütöm még párszor így, az biztos!

Az első fotó közvetlenül a sütés után a tálra kiborítva történt... még látni, hogy gőzölög... a második pedig később, amikor már langyos, és felvágtuk... 

A receptje megtalálható itt:  .... Almatorta másként

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7811780829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2016.10.12. 00:35:28

De szép! Biztos nagyon finom is!

margit2 2016.10.12. 17:48:42

Köszi, mi nagyon szeretjük... az idén elég sokszor meg is sütöttem mostanában... de míg van ilyen lepottyant alma, addig el kell valaminek használni... Meg tényleg szereti mindenki itthon! :-)
Nem szoktál sütni?
süti beállítások módosítása