Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Édesköménymag ...

2016.11.05. 19:12 | margit2 | 6 komment

edeskomenymag-2016.jpg

Tegnap ebéd után gyönyörű napsütéses idő lett nálunk. Ki is használtuk, mert kimentünk a kertbe. Megláttam, hogy milyen sok édesköménymag van már... na mielőtt mind lepotyogna, szüreteltem belőle. Most még szárad, de majd belerakom papírzacskókba, és mehet a többi fűszer mellé... Ja és ez télen teának is jó lesz.  Ma már nem volt időm kint lenni délután, mostanra pedig eleredt az eső is, ami jól le is veri majd  a magokat.. Lesz jövőre is belőle rendesen zöld kömény....

A köménynek is van bőven hasznos tulajdonsága, itt olvashattok is róla: Édeskömény!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1411933007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.11.05. 21:40:56

Még nem volt édeskömény ültetvényem, de van itthon egy kis dobozzal por alakban.
A fűszerköményt egyébként szívesen használom minden sós ételbe, vagy süteményre.

Kincse- 2016.11.05. 21:41:46

ja, és bocs, most néztem meg a blogom, és válaszoltam! :)

margit2 2016.11.06. 08:19:31

@Kincse-: Nekem már van pár éve édeskömény, úgy kaptam még egy régi fórumos ismerősömnél... igaz, hogy főleg zölden a levelét használtam levesekbe... például.. csak nem szabad sokat tenni belőle, mert eléggé aromás, de finom! :-)

margit2 2016.11.06. 08:20:26

@Kincse-: Hol válaszoltál? Melyik blogodban? ... sajnos nem találom ... :(

Kincse- 2016.11.06. 14:16:29

@margit2:
sajnos nem vettem észre, hogy nem jelent meg a válaszom. Most is többszöri frissítésre jelent meg az újbóli kommentem a blogomban. Valamiért egy ideje ilyen nehézkes a komment a blospoton.

margit2 2016.11.06. 15:53:48

Úgy látszik, hogy akadozik a net több helyen is... én is észrevettem.... :(
süti beállítások módosítása