Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • Amerika24: Nem is emlékszem rá, mikor sütöttem utoljára rétest. Pedig nagyon szeretem. Én is bolti leveles té... (2024.04.23. 22:15) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sütőtökös blondie...

2016.11.08. 20:33 | margit2 | 6 komment

sutotokos-bblondie.jpg

Tegnap este megint sütöttem egy tepsi sütőtököt. Aztán ma délután úgy döntöttem, hogy sütök blondie-t... Ugyanis valami édességre vágytunk. Ez gyorsan elkészül, főleg, ha van kész sült sütőtök is. Most én étcsokoládét tettem bele, mert szerintem azzal finomabb... 

A receptje megtalálható itt:   ... Sütőtökös blondie

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1111943769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.11.08. 21:40:35

Annyi sütőtökös receptet olvastam, készítettem már, de erről még nem hallottam. Milyen is lehet az íze? A sütőportól gondolom jól feljött a tészta...

margit2 2016.11.09. 07:13:48

@Amerika24: 1 teáskanál szódabikarbónát tettem bele, sütőport már csak ritkán használok, esetleg felesben....
Nekünk ízlik, a sok sütőtöktől meglehetősen laza az állaga. Az étcsokoládé meg különösen jó benne! Próbáld ki egyszer! :-)

Kincse- 2016.11.09. 13:13:28

Nem sütöttem még ilyet, de nem is hiszem, hogy eljutok eddig, mert a sült tököt annyira szeretem, hogy nem hagynék belőle a süteménybe. Főleg azért nem, mert rengeteg cukor és liszt nehezíti a sütit.

margit2 2016.11.09. 14:54:56

@Kincse-:
Ez az a süti, amiből nem is szabad 1-2 szeletnél többet enni... de az isteni finom... Igaz, hogy mi étcsokoládés puding kíséretében fogyasztottuk... sőt a fiúk még tejszínhabot is nyomtak rá... na az már bűnözés, de finom, én is megkóstoltam úgy.... Viszont amikor megismertem a süti hozzávalóit 25 dkg cukorról egyből leredukáltam 20 dkg-ra, mert a sütőtök is édes, így tökéletes lett... igaz, hogy az étcsokoládé különösen jól illett bele.
Szerencsére az idén nagyon sok sütőtök termett, így nincs hét,hogy kimaradjon.... de én már untam csak úgy magában... ezért is sütöttem tegnap. :-)

Kincse- 2016.11.09. 19:05:07

Margitka, megértem, korábban nekem sem volt túl édes semmi :)

margit2 2016.11.09. 19:26:38

Na ebben akkor hasonlítunk.. Most már én is minden sütésnél csökkentem a cukor mennyiségét... :-)
süti beállítások módosítása