Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Gyömbéres zöldségkrémleves, és napraforgómagos croissant...

2016.11.11. 16:12 | margit2 | 2 komment

gyomberes-zoldsegkremleves.jpg

napraforgomagos-croissant.jpg

Tegnap nagyon könnyű ebédet készítettem. Jól is esett a gyömbéres zöldségkrémleves. Másodiknak császármorzsát kölessel dobtam össze... Aztán ebéd után nekiálltam, és sütöttem egy adag napraforgómagos croissant.  Az tulajdonképpen a hagyományos receptem szerint készült, csak + kevertem a töltelékbe 20 dkg túrót is, és egyenként nyomtam a tojássárgájába a croissantokat, mielőtt  a tepsibe tettem még kelni egy fél órára a sütés előtt.

A receptek megtalálhatóak itt:   ... Gyömbéres zöldségkrémleves  ... Croissant

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8211950617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.11.12. 19:54:58

Finom lehet a leves, minden belevaló a kedvencem. :)

margit2 2016.11.13. 17:59:25

Valóban nagyon finom, és egészséges is! ... Biztos, hogy gyakrabban elkészítem majd. :)
süti beállítások módosítása