Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

kapucíner szelet, majd croissant...

2016.11.17. 11:13 | margit2 | 7 komment

kapuciner-2016.jpg

crorissant-2016_11_16.jpg

Hazajött a szabadsága alatt Pestről a fiam.... Nagyon jól eltöltöttük ezt a pár napot... Szedtünk diót még a fa alól, mivel most hullik le a maradék, és bizony mindenki szereti, nem szabad, hogy kárba vesszen... Aztán volt mosás,  teregetés, boltba járás... na és sütögetés is. Mivel kávés és krémes sütire vágyott a fiam, nekiálltunk, és csináltunk kapucíner szeletet kedden délután... Tegnap meg croissnatra esett  a választás.... aztán késő délután hazautazott...

A receptek megtalálhatóak itt:   ... Kapucíner szelet   ... Croissant

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr611968767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2016.11.18. 17:06:53

Milyen jó is a kedves fiacskánknak sütni főzni mindenféle finomságokat :)

margit2 2016.11.18. 20:07:58

Na igen, de nekünk már azért óvatosan kell enni ezekből a finomságokból... Igaz?! :-)

Kincse- 2016.11.19. 20:58:04

@margit2:
Gondold el, milyen volt nekem az első időben mindenről lemondani. De egy idő után már nem is kívánom, mert elszoktam az ízektől, és túl édes, ami már nem ízlik.
Arra jöttem rá, hogy nem érdemes savasító dolgokat ennem, mert akkor nincs vége a folytonos evésnek. Amíg helyre nem jön teljesen az emésztő rendszerem, addig maradnak a magok, maglisztek, zöldségek, hús-tejmentes kaják.

Kincse- 2016.11.19. 21:00:01

@margit2:
A fiamat ettől független kényeztetem mindenfélével, mert egyébként nem nagyon törődik az evéssel, és örülök, ha eszik.. :)

margit2 2016.11.20. 08:06:16

@Kincse-: Látod pont így vagyok már én is... Mindig mondom, ha sütök valamit, hogy nekem már édesnek tűnik... pedig el is kezdtem csökkenteni a cukor mennyiségét az édes sütikből... Mondtam, ha valakinek hiányozna, szórja meg porcukorral...
Az én fiaim sem esznek sokat... és mint minden rendes szülő, én is örülök, ha jóízűen látom enni Őket! :-)

Aloha3 2016.11.26. 16:25:44

Megsütöttem ma a Kapuciner szeletet! Nagyon finom !
Hála és köszönet a receptért Margitka! ♥
További szép napot, jó hétvégét kívánok! ☺

margit2 2016.11.26. 17:34:15

@Aloha3: Erika! Ennek igazán örülök! ... Nálunk is nagy kedvenc! Én tortának is gyakorta megsütöttem egy időben! :-)
Köszi, Neked is szép hétvégét :-)
süti beállítások módosítása