Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Mézes süti 2...

2016.11.23. 14:20 | margit2 | 4 komment

mezes-aprosuti-2016.jpg

Ma kipróbáltam a mézes sütit, amit Amerikánál láttam. Csak egy kicsivel kevesebb cukort tettem bele. Na és most simán így esszük majd jó lesz csoki máz nélkül is. Már teszteltük. Igazán finom puha, egyből a sütés után. Köszönöm a receptet ismét!  :-) Magamnak is felraktam úgy, ahogy készítettem, hogy mindig kéznél legyen, mert az már biztos, hogy nem utoljára sütöttem meg. 

A receptje megtalálható itt:   ... Mézes süti 2.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr10011993056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.11.23. 19:05:31

Szépek lettek, s ugye hogy el sem nőtt, sőt puha!
Nekem a régi receptemben nem szerepelt margarin, nem volt az sem rossz, de ettől kicsit keményebb volt. Van még egy receptem, amibe diót kell tenni, azt még sosem sütöttem. Diósan sütöttél már mézeskalácsot?

margit2 2016.11.24. 07:10:49

Tényleg egyből ehető, puha! ... Az én régi receptem nagyon szerettem, abba vagy zsírt, vagy olajat mindig tettem, és a tetejére szoktam diót is nyomni... az is hamar megpuhul, de csak arra kell vigyázni, hogy nagyon rövid ideig süssük... majdnem puha, amikor kiveszem a sütőből, utána keményedik, aztán utána meg újra puhul...
De bele még nem daráltam diót... Viszont tegnap én is pont erre gondoltam, mert van szépen dióm, és azzal is kipróbálom majd valamikor... Szerintem is csak jó lehet! ... majd megmutatom, ha megcsinálom... :-)

Kincse- 2016.11.25. 17:47:06

A dióval sütött mézes engem is érdekelne.
Nem készítettem még mézes sütit, azt gondoltam az egy tudomány, mézeskalácsos tudomány :)

margit2 2016.11.26. 17:31:31

@Kincse-:
Talán majd a jövő héten kipróbálom a diósat... Különben nem nagy tudomány a mézesek sütése... De persze arra rájöttem én is, hogy jobb, ha fakanállal keverem össze a tésztáját, akkor nem tud annyira ráragadni a kézre, mert amikor már jónak tűnik, kicsit jó félre tenni, és azt követően a kisodrása is könnyebben megy. :-)
süti beállítások módosítása