Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Diós-kakaós mézes sütik...

2016.12.20. 19:33 | margit2 | 2 komment

kakaos-diosmezes-2016.jpg

Most délután kipróbáltam én is Amerika után a diós mézeseket, aminek a receptjét december 3-án be is írta a blogjában. Mázba nem forgattam, csak a második tepsiben a fenyőformák közepébe nyomtam 1-1 db m&m-es csokicukorkát.  Nagyon finom vele.  :)  Köszönöm itt is  a receptet, máskor is megsütöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5312063953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2016.12.21. 07:53:01

Szépek lettek, és milyen jól megtartotta a formáját. Nekem van, hogy kissé elnőnek, de akkor sincs semmi baj, az íz a fontos.
A linzert, amit most sütöttem, azért szeretem, mert az mindig megtartja a formáját, nem szabad sokáig sütni, csak éppen színt kap, s nem baj ha puha még, akkor iis kiveszem, utána úgy is megszilárdul.

margit2 2016.12.21. 08:57:56

@Amerika24: Igen, láttam a linzereidet is, azok is nagyon szépek lettek! :-)
süti beállítások módosítása