Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Fánk (szalagos) ...

2017.01.14. 16:44 | margit2 | 6 komment

fank-2017_01_14.jpg

Elkezdődött már a farsang! ... Itt az ideje a fánk sütésének! Nálunk a szalagos fánk a kapós, ezért most is ezt sütöttem délután. A tésztájába 2 evőkanál tearumot is teszek mindig...  állítólag ez taszítja az olajat.. Tény, hogy most sem szívta magába a tészta a sütés közben! 

A receptje megtalálható itt:  ... Fánk (szalagos)

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2312125571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenfo 2017.01.14. 22:35:15

Nagyon szépek! Szinte érzem az ízét! Ha sikerül, holnap én is sütök fánkot, és csörögét.

margit2 2017.01.15. 07:49:18

Köszi, tényleg nagyon finomak is lettek! Örültem is, mert valahogy tavaly mindig csak elnapoltam, és végül sütöttem pár alkalommal, de csak azt a gyors fánkot... Ezt viszont régen minden évben többször is megsütöttem. Ezért is örültem, hogy most is jól sikerültek.. :)
Neked is jó sütögetést mára! :-)

Amerika24 · http://amerika24.blog.hu/ 2017.01.15. 08:35:44

Gyönyörű szalagosak. Ugye milyen jó is , hogy nálunk még a fánk sütésnek is időszaka van!
Én tegnap tököt sütöttem, nálad láttam, és nagyon megkívántam. Most csorgattam rá mézet is, finom lett, nagyon.

margit2 2017.01.15. 08:52:19

Bizony itt a fánk sütések ideje!... Én meg Nálad kívántam meg a képviselőfánkot... biztos hogy sütök hamarosan azt is! :-) A tök meg nagyon egészséges, én az idén igazán kiehetem magamat a saját termésűből.... még van 2 nagy a pincében. :-)

Kincse- 2017.01.15. 13:11:39

A te recepted használom fel a hamarosan készülő fánkomhoz, köszi!

margit2 2017.01.15. 16:21:50

@Kincse-: Sok sikert hozzá!... Aztán várom a visszajelzést! :-)
süti beállítások módosítása