Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Ostyaszeletek....

2017.01.17. 15:56 | margit2 | 2 komment

ostyaszeletek.jpg

Mivel vasárnap ebédnél elfogyott a fánk, délután egy csomag ostyát megtöltöttem egy fél liter tejjel készült csokoládépudinggal és tiramisukrémmel ... persze felváltva, hogy csíkos legyen. Tegnap már jó puha is lett, szépen szelethetővé is vált. Mivel maradt a tiramisukrémből, nekem meg még volt mézes süti, azokat is összeragasztottam, éppen elég lett. Hú sokkal finomabb is lett tőle, már alig van pár arab, jó puhák lettek:

mezesek-toltve.jpg

Azt hiszem, hogy érdemes lesz ezt máskor is alkalmaznom... :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5112133265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2017.01.18. 11:32:05

Tegnap megsütöttem a fánkokat, nagyon jól sikerült, mármint finomak. Persze, nem fogok posztolni belőle, mert nem vagyok gasztro blogger, hiszen még egyéb dolgokat sem írok, miért lenne kivétel a sütik és egyéb ételek.
Ahogy te csináltad a tiramisu krémmel a sütiket, pont én is ilyet tervezek, mert két mascarpone itt vár a hűtőben. Viszont a kedvenc diós piskóta sütimet fogom elvarázsolni vele. Valamiért utánozhatatlan íze van az ilyen sajtos krémnek. Egyébként sem szeretem a pudingkrémet sütibe, mintha lisztet ennék liszttel. A főzött krémalap, amit eddig tettem a tortakrémekbe, már szintén unalmas, bejött a sajtos krém a kedvencek közé.
Biztos azért újdonság, mert a sajtkrémet csak sósan éreztem eddig. Nem is tudom, miért nem fedezték fel hamarabb a krémekhez. Nem véletlen, hogy a tejszínt nagyon kedvelem, ha sütis krémet gyártok, ez nagyon hasonlít a mascarponehoz, ami tejszínből készül.

margit2 2017.01.18. 11:45:47

@Kincse-: Örülök, hogy sikerült a fánk! :-)
Én egy időben nagyon sok mascarpone-t használtam. Nagyon finom vele a tiramisu torta! Imádjuk!
Így készítem: margit2.hu/kiprobaltrecik/tortak.htm#tiramisut
süti beállítások módosítása