Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kókuszos répakuglóf...

2017.03.18. 18:06 | margit2 | Szólj hozzá!

kokuszos-srepaskugl-2017_03_15.jpg

kokuszos-srepaskuglofv-2017_03_15.jpg

Szerdán sütöttem egy kókuszos répakuglófot. Most is variáltam a receptemet. Szinte ez már mindig így van... Már nem csak finomlisztet tettem bele, de feleztem is a mennyiséget, és 15 dkg zabpehelyt is tettem bele. Meg 1 nagyobb almát is hozzáreszeltem a répák mellé. Ja és csak 1,5 dl olívaolajat tettem bele. Mazsolából is 2 félét, arany és a hagyományos mazsola került bele... Így sokkal finomabb lett a kuglóf, ezért a receptemet is erre javítottam. Természetesen az étcsokoládés puding is kellett hozzá... A fiúk még tejszínhabot is nyomtak a tányérjukba a szeletekre... De mára elfogyott, ezért ma délután palacsintát sütöttem... most ettünk, jól is esett. :)

A répakuglóf már módosított receptje pedig itt található meg:   ... Kókuszos répakuglóf

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3512349087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása