Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Paradicsom...

2017.08.10. 06:24 | margit2 | Szólj hozzá!

paradicsom-2017_08_09.jpg

Tegnap szedtem fejteni való babot, főztem annyi levest, hogy mára is maradt bőven. Másodiknak palacsintát sütöttem... de abból nem sok maradt. Nem baj, vettem túrót, túrós csusza lesz pörccel majd.  Este már leszedtük a paradicsomot, lett is 3 nagy vödörrel.... Mindjárt kezdem is a befőzést....

Így készítem el:    .... Paradicsom befőzés

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3012732188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása