Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.
  • margit2: @Amerika24: Szerintem érdemes lenne megkóstolnod majd, ha lehetőség nyílik rá a selyemfűmézet. Mi ... (2023.11.23. 06:54) Kókuszos, sajtos tallér, lángos és krémes... méz!

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Sajtos tallér...

2017.08.21. 19:58 | margit2 | Szólj hozzá!

sajtostallerok_-2017_aug.jpg

Szerencsére  a hétvégére nem kellett nagy sütést csinálnom... pedig együtt volt a család. Leszedtük a fejtett babot, és főztem szombaton egy nagy 5 literes fazékkal levest. Nagyon finom lett. Mivel bőven maradt, így vasárnap nem főztem most húslevest, mindenki a babra szavazott.... Szombaton a kefires lángost sütöttem másodiknak. Ez mindig nagyon jól sikerül, mert ugye a kefir taszítja az olajat... így nem csöpögnek a lángosok az olajtól. Aztán főztem tejes kukoricát is. Vasárnapra pedig még szombat este a férjem bepácolta a csirkemell szeleteket,  így csak bulgurt készítettem hozzá, amikor ebéd előtt meggrilleztük. Ja és vágtam hozzá össze piros és zöld színű paprika kockákat. Na és természetesen szedtem céklát, uborkát, és készítettem salátát, mindegyikből. Sütni csak szombaton tallérokat sütöttünk... Vasárnap pedig ebéd után fagyiztunk....

A tallér így készült:   ... Sajtos tallér

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5412770102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása