Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

  • margit2: @Amerika24: Én pontosan így vagyok ezzel... Ha csinálok rétest, akkor csak bolti leveles tésztával... (2024.04.25. 19:41) Rétes bolti réteslapból ismét...
  • margit2: @Amerika24: Nálunk húsvétkor és karácsonykor is mindig elkészítjük, nagyon szeretjük a kaszinótojá... (2024.04.13. 09:10) Kaszinótojás, lekváros bukta, medvehagyma...
  • margit2: @Amerika24: Tulajdonképpen én is visszaemlékeztem a régi sütésekre... Nálunk most újra felkerült a... (2024.02.25. 19:29) Somlói galuska...
  • margit2: @Amerika24: Tavaly én is kihagytam az élesztővel készült fánkot... Csak a sütőporral gyorsan elkés... (2024.01.31. 07:47) Fánk ( szalagos)...
  • margit2: @Amerika24: Őszintén nagyon együtt érzek Veled... még nagyon kevés idő telt el... Nekem édesapám n... (2023.12.06. 08:06) Advent első vasárnapja ma van.

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Kókuszos rizspite, és m&m's kekszgolyók...

2017.08.24. 21:01 | margit2 | Szólj hozzá!

kokuszos-rizspite-szelet.jpg

m_m_s_kekszgolyok.jpg

Kedden sütöttem kókuszos rizspitét. Hasonlít a rizskókhoz, de lazább, nekünk nagyon ízlik, Csokoládépudinggal nagyon finom is volt... Biztos gyakran összedobom majd. A szombaton megsütött sajtos tallérok ugyancsak fogytak... ezért tegnap ismét sütöttünk egy adagot, ez akár egy hét múlva is finom, nagyon jól eláll... Mivel vendégeket várok, ma sütöttem egy tepsi búvártúróst is. Na és délután pedig gondoltam egyet, és m&m's kekszgolyókat készítettem.

A receptek megtalálhatóak itt:   ... Kókuszos rizspite     ... m&m's kekszgolyók

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4612777358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása