Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Búvártúrós....

2017.08.27. 10:29 | margit2 | 5 komment

buvarturos-2017_08_25.jpg

Ez az a süti, ami megunhatatlan nálunk... Ha vendégeink jönnek, akkor bevetem időnként, min ahogy most szombaton is... Igaz, hogy már péntek délután meg is sütöttem, és amikor kihált a hűtőbe tettem... Szerintem hidegen sokkal finomabb is, főleg ilyen melegben, ami szombaton is volt... Most sem okozott csalódást. A szomszédaim jöttek át a Párizsból ideutazott lányaikkal és családjukkal, összesen 10-en voltunk. Kellemesen telt a délután. Volt egy 9 éves fiúcska is,.. aki közben 3 szót megtanult magyarul: szia, köszönöm, finom... :)  Vele pingpongoztunk és tollasoztunk is... A mozgás nagyon tetszett Neki.. Bár a saját kis laptopjával is szépen boldogult... :-)

A recept megtalálható itt:     .... Búvártúrós

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr10012782932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kincse- 2017.08.27. 21:12:08

Szerintem is nagyon finom ez a süti, sokszor csináltam már.
A párizsi vendégeid nem panaszkodtak a bevándorlókra?

margit2 2017.08.28. 08:41:31

Én időnként már meg is feledkezem erről a sütiről... de amikor meleg van nem szeretem a krémeseket, azok nagyon kényesek... bár ezt is a hűtőben tartottam...
A bevándorlókra bizony, hogy panaszkodtak a gyerekek... a szülők már itt laknak Magyarországon, ők a szomszédaink.. mondták már többször is, hogy itt jobb lakni! :)

Peetee 2017.08.28. 12:03:28

Sütemény-receptből kiindulva is képesek vagytok azonnal migránsozni egy jót. Mi szükség van erre, a pártvezetőtök itt is figyel?

margit2 2017.08.28. 13:23:48

@Peetee: Igen... ezért kénytelenek voltunk! :)
süti beállítások módosítása