Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Búvártúrós....

2018.05.11. 17:57 | margit2 | Szólj hozzá!

buvarturos-2018_05_11.jpg

Ma ebédre csak tojásos elvest főztem, mert maradt még töltött paprika, így délelőtt mást is tudtam csinálni. Boltba is kellett menni, és a kertben is voltam. Ja és megsütöttem még ebéd előtt a tepsi búvártúróst is. Aztán ebéd után megfőztem egy jó nagy fazék palóclevest, és túrós sztrapcskát.  Vacsinál olyan jól lakott mindenki, hogy a sütitől még nem is vágtam fel... majd később... de ez az a süti, ami mindig kapós. :)

Itt a receptje:  ... Búvártúrós

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5113908474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása