Margit2 blogja

Sütések, főzések, konyhai kísérletezéseim, kipróbált receptjeim gyűjteménye. Valamint virágok, növények, kerti ügyködések, kirándulások.

Friss topikok

Címkék

e (1) eE (1) Címkefelhő

Málna és diós-sajtos...

2018.06.08. 09:09 | margit2 | Szólj hozzá!

malna-2018.jpg

dios-sajtos-2018.jpg

Még szedhető a málna is a kertben... Éjjel jó nagy eső volt, most pedig süt a nap! Később, ha már nem lesz minden vizes, akkor megnézem, hogy mennyi van még. Tegnap benéztem a hűtőbe, és rápillantottam a "Friss leveles tésztára", megnéztem a felhasználásnak a határidejét, hát 7-e. Gyorsan kreáltam egy diós sajtos sós sütit.
A tésztát csak ki kellett sodorni... Daráltam meg 10 dkg diót, fokhagymás tejföllel összekevertem. Ezt kentem rá a tésztára. Majd reszeltem rá jó sok trappista sajtot. A férjem ötlete volt, hogy szórjunk rá snidlinget is. Feltekertem, és kb. 1 cm-es csíkokra vágtam, a tetejét megkentem 1 felvert tojással. Majd kb. 22 perc alatt megsütöttem. Már teszteltük, finom lett! Hoztam egy kis kóstolót is.

A receptet fel is tettem az oldalamra, mert ezt máskor is megsütöm:  ... Diós-sajtos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://margitblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7514031826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása